شهرکرد؛

پنجمین جشنواره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب برگزار می شود

همزمان با دهه مبارک فجر، پنجمین دوره جشنواره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری از برگزاری پنجمین دوره جشنواره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب همزمان با دهه فجر امسال در استان خبر داد.

حسن صمدزاده در چهارمین نشست مسئولین و رابطین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گفت: نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب، تبلوری از همت دانش‌آموزان برای جریان‌سازی، نیروسازی و تقویت و تعمیق تفکر انقلابی در فضای مدرسه است.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده جهت برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب در سال جاری افزود: این نمایشگاه برنامه ای با نقش آفرینی دانش آموزان برای به تصویر کشیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه سیاه رژیم پهلوی، نقش دانش‌آموزان در پیشبرد اهداف انقلاب، سبک زندگی اسلامی، توطئه های استکبار جهانی و ... می باشد.

صمدزاده اضافه کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر انجام فعالیت های انقلابی توسط دانش آموزان در مدارس، سه راهبرد اصلی انگیزه آفرینی، بصیرت آفرینی و معرفت بخشی، و رفتار سازمانی و تجربه آفرینی در برنامه ریزی مدرسه انقلاب مد نظر قرار دارد.

وی پیش بینی کرد: همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال، حدود ۷۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری برپا شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار