سود سرشار هتل ترامپ در جشن شب سال نو میلادی

هتل "ترامپ" از فروش بلیت‌های جشن اختصاصی شب سال نو میلادی، سود سرشاری به جیب زد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت؛ هتل معروف "دونالد ترامپ" در منطقه "مارلاگو" شاهد استقبال کم سابقه مهمانان در جشن‌های شب سال نو میلادی بود. مالکیت این هتل از سوی "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور منتخب آمریکا، موجب شد صدها بلیت که میانگین قیمت آنها 548 دلار اعلام شده بود در مدت کوتاهی به فروش برسد.

بسیاری از شهروندان آمریکایی برای ملاقات احتمالی با ترامپ حاضر به پرداخت این مبلغ گزاف شدند و در نهایت سود 420 هزار دلاری را عاید هتل وی کردند.

بسیاری از منتقدان ترامپ پیش از این نیز درباره تداخل مسئولیت‌های سیاسی وی با فعالیت‌های تجاری‌اش هشدار داده بودند. به گفته این افراد، ترامپ نباید از وجهه سیاسی خود در راستای امور تجاری‌اش استفاده کند.

"شان اسپایسر"، مشاور رسانه‌ای ترامپ، روز جمعه اعلام کرد تمام 800 بلیت جشن سال نوی هتل "ترامپ" پیش فروش شد و ارزش مجموع آنها حدود 420 هزار دلار است.

بلیت‌ها برای اعضا و مشتریان هتل 525 دلار و برای مهمانان 575 دلار قیمت‌گذاری شد. نزدیکان ترامپ در تیم انتقال قدرت، انتقادها را نپذیرفته و اعلام کردند هر هتل و یا رستورانی برای جشن سال نو برنامه‌های ویژه‌ای ترتیب می‌دهد. هتل ترامپ نیز نمی‌تواند از این قاعده مستثنی باشد. این موضوع نباید مورد بحث قرار بگیرد.

دونالد ترامپ با انتشار توئیت‌هایی وعده داده است شرکتهای تجاری و کسب و کارهای وی در دوره ریاست جمهوری، هیچ قرارداد جدیدی را اجرا نخواهند کرد و مدیریت همه شرکتها و فعالیت های تجاری اش را به دو پسر ارشدش واگذار می‌کند.

ترامپ با انتقادات زیادی به خاطر تزاحم منافع تجاری و اقتصادی‌اش با فعالیت به عنوان رئیس جمهور آمریکا روبرو شده است. وی در توئیتی نوشت: قبل از 20 ژانویه کسب و کارهایم را رها خواهم کرد و همه زمان و وقت خودم را بر ریاست جمهوری متمرکز می‌کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار