کرمانشاه؛

در طرح شکرانه سلامت کارکنان خود بهزیستی به مددجویان کمک می کنند

مسئول دفتر مشارکت‌های مردمی معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی کرمانشاه گفت: در طرح شکرانه سلامت کارکنان خود بهزیستی به مددجویان کمک می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسئول دفتر مشارکت‌های مردمی معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی کرمانشاه گفت: در طرح شکرانه سلامت کارکنان خود بهزیستی به مددجویان کمک می کنند.

خنجری گفت: در این طرح که ابتدا از کارکنان خود بهزیستی آغاز شد و رایزنی‌هایی هم با آموزش و پرورش شده است، چهار رقم آخر فیش حقوقی کارمندان به خواست خود آنها برای کمک به مددجویان بهزیستی در نظر گرفته می‌شود.

وی گفت: در شیوه دیگری که سه سال است اجرا می‌شود، خیرین از طریق سرمایه‌گذاری در بورس به مددجویان کمک می‌کنند که در این بخش نیز تاکنون در مجموع حدود 550 میلیون تومان کمک داشته‌ایم.

وی در خصوص خدمات تخصصی که از طریق پزشکان، وکلا و بخش درمانی به مددجویان ارائه می‌شود نیز تصریح کرد: 70 پزشک با ما همکاری دارند و اخیرا نیز خدمات دندانپزشکی رایگان را برای مددجویان فراهم کرده ایم.

مسئول دفتر مشارکت‌های مردمی معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی کرمانشاه از اولویت بندی کمک‌های مردمی برای هزینه کرد هم یاد کرد که در بخش‌های مختلف کمک معیشت، درمان، اشتغال، جهیزیه، مسکن و ... هزینه می‌شود.

وی در پایان شماره حساب 2345363800 بانک ملت شعبه شهدا را نیز برای کمک‌های نقدی خیرین اعلام کرد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار