کرمانشاه؛

برای افزایش حرفه های آموزش محدودیتی و جود ندارد

سازمان آموزش فنی و حرفه ای تنها متولی ارائه آموزش های غیر رسمی در کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای تنها متولی ارائه آموزش های غیر رسمی در کشور است.

داود ناصری امید گفت : متاسفانه علی رغم اطلاع رسانی بسیاری که صورت گرفته، وجود برخی مراکز آموزشی غیر مجاز در سطح استان باعث لطمه اساسی به فرآیند آموزش صحیح شده است که سامان دادن به این موضوع نیازمند تعامل ادارات و دستگاههای اجرایی ذینفع می باشد .

ناصری امید افزود : آموزش های فنی و حرفه ای به صورت رایگان ارائه می‌شود اما استقبال مناسبی از این حرفه ها نمی شود که علت اصلی آن می‌تواند عدم شناخت کافی از این آموزش ها باشد.

وی افزود: در حال حاضر ۶هزار استاندارد آموزشی در سازمان تدوین شده که ۵۰۰حرفه بر اساس نیاز استان در دو بخش دولتی و خصوصی در حال حاضر در حال اجرا است .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با اشاره به این موضوع که در زمینه افزایش حرفه های آموزش محدودیتی و جود ندارد گفت : این اداره کل آمادگی کامل دارد که حرفه های مورد نیاز به متقاضیان را در زمینه‌های مختلف ارائه دهد .

ناصری امید با اشاره به دوره های آموزشی ۱۸ماهه که در سنوات قبل توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شد افزود : این دوره ها به علت طولانی بودند مورد استقبال قرار نمی گرفت و بر اساس نظرات کارشناسان و توسط کمیته تدوین استاندارد مهارتی، این دوره‌ها به استانداردهای کمتر و تخصصی تر تبدیل و تخصص مورد نیاز متقاضی آموزش داده می شود.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، حرفه ، آموزش ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار