برای نخستین بار؛

یک متخصص رادیولوژیست زن به کادر درمانی نهاوند اضافه شد

رئیس شبکه بهداشت درمان نهاوند گفت: پس از پیگیری‌های فراوان و درخواست‌های مردم، یک رادیولوژیست خانم به کادر درمانی شبکه بهداشت و درمان نهاوند اضافه شد.

یک متخصص رادیولوژیست زن به کادر درمانی نهاوند اضافه شد به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مومنعلی دارابی رئیس شبکه بهداشت درمان نهاوند گفت: با توجه به نیاز مردم شهرستان نهاوند و درخواست‌های زیادی که مردم داشتند جذب متخصص رادیولوژیست در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های فراوان مجموعه بهداشت و درمان نهاوند خوشبختانه این امر محقق شد و یک متخصص رادیولوژی ویژه بانوان به کادر درمانی نهاوند اضافه شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: این متخصص رادیولوژی فعلاً به‌صورت 2 روز در هفته در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند به مردم خدمت می‌کند.

دارابی گفت: در جلسه‌ای که با مدیریت بیمارستان علیمرادیان و این پزشک محترم برگزار شد بر حضور به‌موقع دو روز در هفته بر اساس ابلاغ در این بیمارستان تأکید شد.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون در شهرستان نهاوند حدود 40 متخصص فعالیت می‌کنند و با پیگیری‌های که انجام داده‌ایم درصدد جذب متخصص در رشته‌های موردنیاز مردم شهرستان نهاوند هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: اقدامات خوبی در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان با تلاش مدیریت و مجموعه این بیمارستان انجام‌شده است که این خدمات در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات‌دهی در این مراکز انجام‌شده است.

دارابی گفت: رضایت‌مندی مردم و تکریم ارباب‌رجوع مهم‌ترین موضوع در خدمات‌رسانی است و باید این سطح از رضایت‌مندی را روزبه‌روز ارتقا داد.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.