همدان؛

صندوق توسعه کارآفرینی امید آماده سرمایه گذاری در صنایع دستی همدان

رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور از آمادگی صندوق توسعه کارآفرینی امید برای سرمایه گذاری در صنایع دستی همدان خبر داد

صندوق توسعه کارآفرینی امید آماده سرمایه گذاری در صنایع دستی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  خانم احمدی فر  در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان در مسیر اقتصاد مقاومتی پیشرفت مناسبی قرار دارد گفت : باید اولویت های استان به طور دقیق مشخص و این حرکت سرعت بیشتری به خود گیرد .

وی با اشاره به آمادگی صندوق توسعه کارآفرینی امید برای سرمایه گذاری در زمینه صنایع دستی استان گفت : تولیدات سفال لالجین باید در نقاط مختلف استان مشخص و نمایان باشد .

استاندار همدان هم با اشاره به روحیه جهادی موجود بین مدیران این استان گفت : استان همدان در زمینه اقتصاد مقاومتی نمونه کشوری است .

 آقای نیکبخت با اشاره به ساخت نیروگاه های خورشیدی در استان افزود : متقاضیانی برای راه اندازی واحدی برای تولید و صادرات تجهیزات نیروگاه خورشیدی در استان وجود دارد.

آقای گردان ، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان نیز با اشاره به اینکه یکی از چهار شهرک فن آوری کشور در استان همدان است گفت : کلینیک های سیار در واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی استان ایجاد می شود .

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار