کرمان؛

راه‌اندازی تاکسی گردشگری در کرمان

شهردار کرمان از راه‌اندازی تاکسی گردشگری خبر داد .

 راه‌اندازی تاکسی گردشگری در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، علی بابایی شهردار کرمان از راه‌اندازی تاکسی گردشگری خبر داد و گفت: با هماهنگی کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق کرمان، هماهنگی های لازم برای استفاده از تاکسی های ویژه حداقل در محورهای فرودگاه و راه آهن صورت می گیرد که لازمه این کار آموزش رانندگان و فراهم کردن امکانات نرم افزاری است.

 بابایی با اعلام این خبر در نشست کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان افزود: شهرداری کرمان علاقمند به دریافت نظرات و پیشنهادهای فعالان حوزه گردشگری برای ارائه بهتر خدمات شهری به گردشگران است تا سیستم گردشگری شهر را برای گردشگران داخلی و خارجی راه‌اندازی کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: قصد داریم از این پس در اجرای برنامه ها و پروژه های شهری از یک گروه تخصصی گردشگری استفاده کنیم تا در اقدامات و خدمات شهرداری، نیازهای گردشگران نیز در نظر گرفته شود.

بابایی مساحت شهر کرمان را 13 هزار هکتار و جمعیت آن را طبق آخرین سرشماری، 540 هزار نفر عنوان و تاکید کرد: این شهر به عنوان پیشانی استان باید شاخص ها و ویژگی های مشخصی برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار داشته باشد که شهرداری برای تحقق این مهم همه تلاش خود را انجام خواهد داد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار