تفتیان:دوست دارم در مسابقات لبخند بر لبان مردم نقش ببندد

دونده سرعت کشورمان گفت:سعی می کنم با عملکرد قابل قبول در مسابقات آسیایی برای لحظاتی هم شده مانند المپیک لبخند را بر لبان مردم کشورم بیاورم .

حسن تفتیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رکورد دار دو سرعت کشورمان در باره استخدام دوندگان آفریقایی در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس گفت: کار در قهرمانی آسیا سخت شده است. البته تنها آنها نیستند و ژاپنی‌ها و چینی‌ها هم دونده‌های سرعتی خیلی خوبی دارند که مدام در اردوهای اروپا و آمریکا با مربیان خیلی خوب تمرین می‌کنند. سعی می کنم باعملکرد قابل قبول در مسابقات آسیایی برای لحظاتی هم شده مانند المپیک لبخند را بر لبان مردم کشورم بیاورم  .

وی در مورد وضعیت فعلی اش بیان کرد: در حال حاضر در مجموعه ورزشی آکادمی ملی المپیک تمرین می‌کنم و مکاتباتی برای صدور مجوزهای لازم از سوی فدراسیون انجام شده است و از اول بهمن ماه برای شروع اردوی آماده سازی ام ایران را به مقصد فرانسه ترک خواهم کرد. 

تفتیان در ادامه افزود:سرانجام  مربی با کیفیت خارجی برایم انتخاب کردند .سعی می کنم مدتی که تا مسابقات قهرمانی آسیا باقی مانده است با انجام تمرینات پرفشار خود را برای این دوره از مسابقات آماده کنم.

دونده سرعت کشورمان در پاسخ به این سوال که پس از مسابقات المپیک فدراسیون تقدیری از شما به عمل آورد یا خیر  گفت : من حتی به اندازه یک هزار تومانی هم دنبال سود مالی نیستم. هر چیزی که خواستم، برای بهتر شدنم است. گفته‌ام اردوهایم در کمپ‌های خوب باشد تا بتوانم کنار خوب‌های دنیا باشم.

قهرمان مسابقات ورلد چلنچ مادرید در باره قطع حقوق ورزشکاران از سوی فدارسیون دوومیدانی اظهار کرد: مسئولان فدراسیون قول دادند پس از قطع حقوق ورزشکاران از لحاظ مکمل غذایی و اردوهای تمرینی و درتمامی موارد امکانات کافی در اختیار ورزشکاران قرار دهند. 

وی افزود:در سال 2017 میلادی مسابقات متعددی برای ورزشکاران دوومیدانی وجود دارد و حضورم در مسابقات به نظر مربی ام بستگی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار