تفتیان: مسئولان پیگیر جذب یک مربی خارجی برایم هستند

دونده سرعتی ملی پوش کشورمان گفت: هم اکنون فدراسیون دو و میدانی به دنبال انتخاب یک مربی خوب خارجی برای من است.

حسن تفتیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی اش اظهار کرد: اکنون در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب در حال ریکاوری هستم و از 10 مهر ماه سال جاری تمریناتم را به طور جدی برای حضور در مسابقات بین المللی آغاز خواهم کرد.

وی درباره انتخاب مربی خارجی گفت: هم اکنون فدراسیون دو و میدانی به دنبال انتخاب یک مربی خوب خارجی برای من است، برهمین اساس قرار است، مسئولان فدراسیون مذاکراتی را با چند مربی سرشناس آمریکایی و اروپایی انجام دهند تا در نهایت با یکی از گزینه ها قرار داد ببندند.

رکورد دار دوی 100 متر ایران در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات ساحلی آسیا شرکت خواهد کرد یا خیر؟ تصریح کرد:تمایلی به شرکت در این مسابقات ندارم چرا که رضا قاسمی با تجربه بالای خود قرار است در این مسابقات شرکت کند، همچنین با توجه به سختی هایی که در این یک سال اخیر متحمل شده ام قصد دارم که چند روزی استراحت کنم و بعد از آن با تمام توان در مسابقات آتی شرکت کنم.

تفتیان گفت: همچنین به دلیل پرداخت مبالغ پایین از سوی تیم های شرکت کننده به ورزشکاران حاضر در مسابقات لیگ دو و میدانی تمایلی به شرکت در این رقابت ها ندارم.

رکورد دار دوی سرعت کشورمان خاطر نشان کرد: تمام فکر و ذهنم این است که در فرصت پیش رو تا آغاز مسابقات بین المللی در یک اردوی خوب خارجی و با حضور مربی ام شرکت کنم تا بتوانم در آینده نتایج بهتری را کسب کنم.

تفتیان در پایان در پاسخ به این سوال که برای موفقیت در بازی های المپیک و جهانی چه چیزهای لازم است؟ تاکید کرد:  دو نکته در دوومیدانی خیلی مهم است، نظم و برنامه ریزی و هزینه کردن. دوومیدانی برخلاف تصور عامه مردم ورزش پرهزینه ای است و مسئولان ورزش کشور باید توجه بیشتری به این رشته پایه و مادر در کشور انجام دهند تا ورزشکاران بتوانند در مسابقات بین المللی نتایج درخشانی را برای کشورمان کسب کنند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار