پدر احسان حدادی همه شایعات درباره پسرش را تکذیب کرد؛

پسرم هفته آینده به کشور باز می‌گردد/احسان برای درمان به آلمان سفر کرده است

پدر احسان حدادی گفت: پسرم صرفاً برای درمان آسیب‌دیدگی و عمل جراحی به آلمان سفر کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،احسان حدادی ورزشکار دو و میدانی و پرتاب دیسک که در المپیک ۲۰۱۲ لندن مدال نقره بدست آورد بعد از ناکامی و حذف از المپیک ریو در حالی که همه منتظر او هستند هنوز به ایران برنگشته است.

با توجه به اینکه نزدیک به 20 روز از پایان مسابقات المپیک می گذرد هنوز احسان حدادی به کشور باز نگشته است بعضی، از اجرای قطعی حکم او خبر می دهند و بعضی هم مصر هستند که حدادی برای فرار از اجرای حکم دیگر به ایران برنمی گردد. با توجه به حد ۱۰۰ شلاقی که برای او در نظر گرفته شده است.

در چند روز اخیر شایعاتی هم مبنی بر "رضایت شاکی خصوصی مدال‌آور المپیکی" روی خروجی سایت چند تا از خبرگزاری‌ها قرار گرفت. خبری که به ماجرای پرونده قضایی احسان حدادی، تنها مدال‌آور دوومیدانی ایران در المپیک اشاره داشت و در بخشی از آن نوشته شده بود: در روزهای گذشته پدر این ورزشکار با مراجعه به مراجع قضایی اعلام کرد شاکی خصوصی او رضایت خود را از فرزندش اعلام کرده و مقرر شده بعد از دریافت مبلغی، رضایتش را جلب کند.

به هر حال پس از انتشار این خبر، با محمد حدادی، پدر احسان حدادی تماس گرفتیم تا از صحت و سقم این موضوع مطلع شویم که محمد حدادی با تکذیب این خبر تاکید کرد: چنین موضوعی به هیچ‌وجه صحت ندارد و هرکسی آن را مطرح کرده، مرتکب اشتباه شده است.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود حدادی شاید دیگر به ایران بازنگردد، پاسخ داد: پسرم صرفاً برای درمان آسیب‌دیدگی و عمل جراحی به آلمان سفر کرده است و هفته آینده به ایران برمی‌گردد و به تمام شایعات موجود اخیر که برای وی درست شده است خاتمه می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
محمداقاچقدرهم باقاطعیت صحبت میکنه وتازه میگه شایعات کدوم شایعه جرم رخ داده پسرت گندزده وابروی ورزش ایران رابرده حالامیگی شایعه کاربدرامسئولین ورزش ماانجام دادندکه اجازه دادندکه این شخص ازکشورخارج بشه ودرتورنمنتی به این بزرگی که شان وآبروی هرکشوریه توان شرکت کنه اونوقت بهونه هم بیاره و22نفربشه ورزش کشورمابه چه کسانی افتخارمیکنه پدرشاکی عجب ادمیه که میخواددرمقابل پول حیثیت وابروی خودرازیرسوال ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
متاسفانه بجای اینه امثال آقای حدادی برای جوانان ما الگو باشن به این وضع می افتن بنظر من ایشون باید کلا ازفعالیتهای ورزشی منع شوند چون امثال حدادی و سوشامکانی لکه ننگی در ورزش ما هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
حالا برنگشت هم برنگشت. چقدر خودشون رو تحویل میگیرن. دانشمند هسته ای که نیستی بابا. هر روز یکی میگه میاد یکی میگه نمیاد. یکی نیست بگه چیه تو رو میخوان آلمانیا نگه دارن؟ نفر بیست و چندم المپیک هم اینقدر ناز کردن داره. فقط بیا ..............و بعد هر جا دلت خواست برو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
واقعا!!!! از تعجب دارم شاخ درنیارم !!!!!!!ورزشکارم ورزشکارقدیم
آخرین اخبار