مدیرکل ورزش و جوانان تهران:

تجلیل از مدال آوران تهرانی باید به یک سنت تبدیل شود

گل محمدی گفت: مراسم تجلیل از ورزشکاران تهرانی باید از این پس به عنوان یک سنت پایه گذاری شود تا ورزشکاران انگیزه لازم را داشته باشند.

گل محمدی: تجلیل از مدال آوران تهرانی باید به یک سنت تبدیل شودرضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در زمان اعزام ورزشکاران به آنها قول دادیم که مراسم تجلیل از آنها را برگزار کنیم و اکنون استاندار تهران به وعده خود عمل و از مدال آوران تهرانی قدردانی کرد.

وی ادامه داد: مراسم قدردانی از ورزشکاران تهرانی باید از این پس به عنوان یک سنت پایه گذاری شود تا ورزشکاران انگیزه لازم را داشته باشند و بدانند که مسئولان افتخار آفرینی آنها را می بینند و قدردان زحماتشان هستند.

گل محمدی افزود: در این مراسم به نفرات اول معادل 75 میلیون تومان، نفرات دوم معادل 50 میلیون تومان ، نفرات سوم معادل 30 میلیون تومان و به مربیان وعلیرضا فغانی معادل 20 میلیون تومان سند یک قطعه زمین اهدا شد.

وی عنوان کرد: امیدورام از این پس مراسم تجلیل از قهرمانان استان تهران ادامه داشته باشد تا در رقابت های آینده نیز شاهد درخشش هرچه بیشتر ورزشکاران این استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران در پایان خاطر نشان کرد: مراسم امروز بسیار خوب بود و خوشحالم که برای نخستین بار توانستیم به وعده خود عمل کنیم و از قهرمانان استان تهران با فاصله اندکی از المپیک و پارالمپیک قدردانی و تجلیل نماییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار