تجلیل از مدال آوران المپیک و قهرمانان ورزش ایران تا پایان سال

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخار آفرینان تا پایان سال خبر داد.

تجلیل از مدال آوران المپیک و فهرمانان ورزش ایران تا پایان سالبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی اسنوکر با تقدیر از افتخار آفرینی سهیل واحدی که موفق به عنوان قهرمانی رقابت های اسنوکر جهان در قطر شد، اظهار داشت: بر اساس مصوبه وزارت ورزش و جوانان ،پاداش.قهرمانی جهان به قهرمان اسنوکر تعلق می گیرد و بر اساس مصوبه هیات دولت او می تواند از مزایای طرح استخدام و همچنین تحصیلات دانشگاهی نیز استفاده کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان از موفقیت سهیل واحدی در رقابتهای اسنوکر جهان به نیکی یاد کرد و راهیابی این ورزش کار به رقابتهای حرفه ای اسنوکر را موجب رونق بیشتر این رشته ورزش ی دانست.

سجادی همچنین تصریح کرد: اسنوکر رشته ای است که در قالب بازیهای داخل سالن آسیا هم قرار دارد و روی موفقیت این رشته در آن رویداد نیز حساب ویژه ای باز کرده ایم.

نصرالله سجادی به حمایت و پشتیبانی قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد و از اهدا پاداش به قهرمانان بر اساس مصوبات خبر داد و ابراز امیدواری کرد که همچنان ورزش کاران ایرانی به افتخار آفرینی خود در رقابتهای آسیایی و جهانی ادامه دهند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخار آفرینان ایران تا پایان سال برگزار خواهد شد، از حمایت و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان در برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران المپیکی همچنین دیگر قهرمانان کشورمان در رویدادهای جهانی سخن گفت و اظهار داشت: برای این مراسم برنامه ریزی لازم در حال انجام است و حتی قهرمانان سال 94 را هم شامل می شود که بر اساس مصوبات جوایز آنها اهدا خواهدشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار