اصفهان؛

صدور 700 شناسنامه نوزاد در شهرستان نطنز

رئیس اداره ثبت‌ احوال نطنز گفت: در یک سال گذشته تعداد 700 شناسنامه نوزاد در نطنز صادر و 250 واقعه فوتی نیز ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،حسن طیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سوم دی‌ ماه سال 1297 مصادف با سالروز تاسیس ثبت ‌احوال و ثبت هویت مردم ایران است و این اداره برای گرامیداشت این روز برنامه ‌های دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، سخنرانی قبل از خطبه‌ های نماز جمعه و حضور در مدرسه ها جهت سخنرانی را برگزار می کند.
وی از ثبت 300 مورد ازدواج در برابر ثبت 50 واقعه طلاق در نطنز خبر داد و افزود: سال گذشته ازدواج در نطنز افزایش و آمار طلاق کاهش پیدا کرده است.
طیبی هم چنین از تعویض پنج هزار و 400 جلد شناسنامه قدیمی در طول یک سال گذشته خبر داد و افزود: تعداد 5 هزار و 350 قطعه کارت ملی هوشمند صادر شده و این اداره همچنان آمادگی در خصوص تعویض شناسنامه ‌ها و کارت‌ های ملی را دارد و شهروندان می‌ توانند با مراجعه به اداره ثبت احوال نطنز یا اداره پست بادرود اقدام کنند.
وی همچنین از راه‌ اندازی نمایندگی مستقل ثبت ‌احوال در محل شهرداری بادرود خبر داد و گفت: این نمایندگی هم ‌اکنون هفته ‌ای دو روز به ارائه خدمات ثبتی می‌ پردازد و در آینده به هفته‌ ای سه روز افزایش خواهد یافت.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.