کرمانشاه؛

آمادگی دستگاه‌های اجرایی درپی باران شدید و برف در استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان دربی باران شدید و برف در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا محمودیان با اشاره به ورود سامانه بارشی قوی به جو استان و هشدارهایی که هواشناسی استان اعلام کرده، ادامه داد: برای مقابله با بارش برف، یخبندان، آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب آمادگی داریم.

وی گفت: در گردنه‌های برف گیر استان و محورهای مواصلاتی که امکان گرفتاری در برف و بسته شدن راه‌ها وجود دارد، استقرار نیروهای پلیس، راهداری و هلال احمر را داریم و تجهیزات و امکاناتی مانند گریدر، بیل مکانیکی و شن و نمک در این مناطق مستقر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه یادآوری کرد: در داخل مناطق شهری نیز که امکان سیلاب و آبگرفتگی معابر وجود دارد، شهرداری‌ها در آماده‌باش هستند، لایروبی رودخانه‌ها و کانال‌های آب انجام شده و حتی برای مناطق شهری نیز مخازن شن و نمک شارژ شده است.

 این مسئول گفت: مشکلی هم برای تامین سوخت مردم خصوصا در مناطق روستایی وجود ندارد.

محمودیان با بیان اینکه در هر شهرستان آمادگی اصلی باید با هماهنگی فرمانداران انجام شود، تاکید کرد: فرمانداران نیز هماهنگی لازم را با شهرداری، ادرات آب و برق و گاز و ... داشته‌اند.

وی اظهار کرد: تمرکز امکانات در نقاطی که بارش بیشتری دارند مانند مناطق غرب و شمالی استان از جمله منطقه اورامانات بیشتر است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار