ماکو؛

توزيع 2.5میلیون ليتر سوخت بین واحدهاي توليدي کشاورزی در ماکو

مدير جهاد كشاورزي شهرستان ماکو از توزيع 2.5میلیون ليتر سوخت براي واحدهاي توليدي کشاورزی و بخش مکانیزاسیون این شهرستان در سال‌ جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدير جهاد كشاورزي شهرستان ماکو افزود: به ‌منظور حمايت از توليدكنندگان و بهره‌برداران بخش كشاورزي، این میزان سوخت سهميه‌اي يارانه‌دار با نرخ دولتي بين كشاورزان و بهره‌برداران شهرستان توزيع شده است.

قاسم تاروردی زاده با بيان اینکه ميزان تخصيص سوخت بر اساس ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان صورت مي‌گيرد، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون 2.5 میلیون ليتر سوخت براي انواع ماشين‌آلات كشاورزي واحدهای تولیدی ، زراعی و دامی از قبیل مرغداري‌ها ،دامداریهای صنعتی و سنتی دارای پروانه و همچنین 40 هزار ليترنفت سفید بين كشاورزان و بهره‌برداران بخش كشاورزي شهرستان ماکو توزيع شده است.

مدير جهاد كشاورزي ماکو خاطر نشان کرد: واحدهاي مكانيزاسيون و مرغداری هادر اين شهرستان از مهم‌ترين بخش‌هاي مصرف سوخت بخش كشاورزي به شمار می روند كه بر ‌اساس قانون و جداول توزيع سوخت و با توجه به شرايط و متناسب با ماه‌هاي سال با ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان و تائيد مديريت جهاد كشاورزي براي دريافت سوخت به شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي معرفي مي‌شوند.

وی از همکاری و مشارکت شرکت نفت در دریافت به موقع نفت گاز و نفت سفید واحدهای تولیدی و مکانیزاسیون تشکر و بیان کرد: در سال جاری با همکاری شرکت نفت هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته است .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.