کرمان؛

یادواره 103شهید در کهنوج برگزار شد

یادواره 103شهید شهرستان کهنوج امروز با حضور مردم ومسئولین کهنوج برگزارشد.

یادواره 103شهید در کهنوج برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مشاور عالی فرمانده کل سپاه دراین یادواره  گفت :  بیش از 100کشوردر مقابله با کشورمان بر آمده اند و خود زبان به اعتراف کشوده اند که ازمقابله با ایران عاجز مانده اند واگر مااهل ایمان باشیم می توانیم از این بحران عبور کنیم .

سردارخسرو عروج افزود : امروز دنیا هم نمی تواند ریشه ایران را از زمین در بیاورد.

وی با اشاره به اهمیت انقلاب بیان کرد :انقلاب متعلق به یک نفر یا حزب الهی نیست بله متعلق به همه است و این یک مسیر وراه روشن و خدایی است و هرکس در این راه قرار گرفت خدا با اوست.

مشاور عالی فرمانده سپاه خاطرنشان کرد : امروز تروریست ها با افکار غلط و کور کورانه با حکم شرعی خودشان مشغول به آدم کشی هستند و مجامع بین المللی سکوت کردند .

سردار عروج گفت : تمام اسناد جنگی دفاع مقدس نشان از این دارد که بیش از 230هزار وصیت نامه شهید ثبت که در ان اشاره از  ولایت فقیه درخواست شده که امام از آنها رضایت دارد؟

وی اظهار کرد : مکتب انقلاب در بین مردم نهادینه شده است که این باعث شده امروز دشمن با سبک دشمن هراسی و اسلام هراسی روی بیاوردو با انواع شبکه های ماهواره ای و غیره روی آورده اند .

سردارعروج با اشاره به تحولات حلب سوریه و پیروزی های بدست آمده اظهار کرد :امروزه تمام مستکبرین دنیا چشم به این سیک از جهاد دوخته اند که چطور اینهمه آدم جابجا میشود و در یک طرف خروج تروریست ها با خانواده هایشان و بازگشت سوری ها به زادگاهشان نشان از سبک جنگ با محوز مقاومت و جهادی دارد .

همچنین حجت الاسلام افشارمنش امام جمعه کهنوج نیز در این یادواره گفت :برگزاری یاد واره شهدا تعلیم آموزه های شهداست. هر انسانی یک تولد دارد و یک مرگ اما شهدا بعد از زنده خواهند ماند.

وی افزود: امروز اگر انقلاب ما الگوی رزمندگان سوریه و لبنان است به برکت خون شهداست وفداکاری خانواده های آنان این اتفاق رخ داده است.

افشار منش با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا بیان کرد : برگزاری این یادواره این اهمیت را میرساند که برای این انقلاب اسلامی ما چه خونها ریخته شده است. برای اینکه دنیا طلبان متوجه بشود چه کسانی جانشان را تقدیم انقلاب کردند و در این جلسات ما آرمان های انقلاب را بشناسیم .

وی اظهار کرد :انقلاب اسلامی و رزمندگان ما از مکتب عاشورای حسینی درس گرفته و با ولایت
مداری و با فرمان از ولی زمان به میدان امده اند و با ولایت گره زده شده است و این از فرهنگ امام و شهدای ماست.

امام جمعه کهنوج خاطر نشان کرد : امروز ما از شهدای خود یاد بگیریم که اسیر دنیا نشویم و دشمنان خود را بشناسیم و برای مقابله با آن همیشه در صحنه و آماده باشیم.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.