کرمان؛

برگزاری یادواره 26 شهید بخش گنبکی ریگان

به مناسبت ایام فاطمیه با حضور خانواده معظم شهدا یادواره 26 شهید بخش گنبکی ریگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در این یادواره مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان با تسلیت ایام فاطمیه (س) گفت: باید تمام تلاش ما پیاده کردن سیره شهدا در زندگی باشد.

حجت الاسلام مصطفی عرب تصریح کرد: تحقق سیره شهدا و خواسته شهدا حفظ حجاب و عفاف است که خواهران به حفظ حجاب و عفاف پایبند باشند.

وی ابراز داشت: اطاعت از ولی فقیه و پیروی از ولایت فقیه از خواسته‌های شهدای گرانقدر و در رأس همه خواسته‌های شهداست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان با اشاره به زندگی حضرت زهرا (س) که تنها از ولی امر زمان خود حمایت و در مقابل توطئه‌های دشمنان جانفشانی کرد، افزود: باید حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که بیان کردند، عده‌ای به دنبال آشتی ملی هستند و آشتی ملی را مطرح می‌کنند با چه کسی آشتی کنیم با کسی که مسجد آتش زده و یا کسی که حرمت پرچم و خیمه سیدالشهدا (ع) را نگه نداشت و یا کسانی که به عکس امام راحل توهین کردند و دشمن را امیدوار کردند و دشمن با سرگرم کردن عده‌ای با جناح‌ها به دنبال پیاده‌سازی نقشه‌های خود است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: مردم با کسانی که در روز عاشورا حرمت‌شکنی کردند و جوان بسیجی را کتک زدند، قهر هستند و آشتی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه ما باید به دنبال پیاده‌سازی گفتمان امام خمینی (ره) باشیم و صحیفه نور را مطالعه کنیم، ادامه داد: عده‌ای هم صدا با دشمنان شده‌اند و خون به دل آقا می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان گفت: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم، شاهد واردات از کشورهای دیگر هستیم که این با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.

در این مراسم امام جمعه ریگان هم یادآور شد : به زودی امام جمعه بخش گنبکی ریگان هم معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.