کرمان؛

اعزام بیش از7 هزار دانش آموز کرمانی به اردوی راهیان نور

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از ابتدای سال تحصیلی امسال تا کنون هفت هزار و 743 دانش آموز دختر و پسر متوسطه دوره دوم استان به اردوی راهیان نور اعزام شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد محسن بیگی گفت : برنامه ریزی لازم در راستای اعزام بیش از 20 هزار دانش آموز استان به اردوی راهیان نور در سال تحصیلی جاری صورت گرفته که تاکنون هفت هزار و 743 دانش آموز اعزام شده اند و مابقی دانش آموزان نیز بعد از امتحانات نوبت اول در بهمن امسال اعزام می شوند.

وی خاطر نشان کرد: اردوی راهیان نور زمینه ساز آشنایی و ارتقاء نگرش دانش آموزان نسبت به ارزش ها و آرمان های والای شهیدان و جانبازان دوران دفاع مقدس است.

محسن بیگی تصریح کرد: در آموزش و پرورش ظرفیت های بزرگی وجود دارد که باید از این ظرفیت ها در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان استفاده شود.

وی از برگزاری بیش از سه هزار یادواره شهدا در سطح مدارس استان در سال تحصیلی گذشته خبرداد و گفت: یادواره شهدا در سطح مدارس استان در سال تحصیلی جاری نیز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مردم هر کشور بخاطر عرق ملی در مقابل متجاوزان به کشورشان می ایستند افزود: در دوران کنونی توانمند سازی افراد جامعه بخصوص دانش آموزان در راستای دفاع از حریم فرهنگی، اعتقادی، سنت ها و باورها ی ایرانی و اسلامی، ضرورتی انکار ناپذیر است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار