شهرکرد؛

عزت جمهوری اسلامی مرهون مجاهدتهای ایثارگران است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عزت کنونی جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت های ایثارگران در دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در دیدار با جانبازان قطع نخاعی چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: رشادت ها و مجاهدت های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس اصلی ترین و مهم ترین عامل ثبات و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

وی افزود: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس توانستند با مقاومت در برابر ایادی استکبار جهانی به دنیا ثابت کنند که هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم نمی روند.

سلیمانی ادامه داد: استکبار جهانی با طراحی نقشه حمله دشمن بعثی به ایران قصد تجزیه کشور و ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی را داشت که رشادت ها و مجاهدت های شهدا و ایثارگران به رهبری امام خمینی (ره) باعث خنثی شدن این توطئه و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: البته از خودگذشتگی خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نقش مهمی در ایستادگی و پیروزی آنان در برابر دشمنان ایفا کرد.

سلیمانی تأکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل کنونی و آینده، از مهم ترین اولویت های فرهنگی در جامعه است.

استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر دارای 7 هزار و 158 جانباز شامل 15 جانباز قطع نخاعی، 3 هزار و 64 جانبار بالای 25 درصد و 4 هزار و 79 جانباز زیر 25 درصد می باشد.

این استان همچنین بیش از 2 هزار و 400 شهید و 526 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار