شهرکرد؛

خانواده شهدا و جانبازان تاج سر همه ما هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: خانواده شهدا و جانبازان تاج سر همه ما هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی ‌نکونام در دیدار با جمعی از جانبازان قطع نخاعی چهارمحال و بختیاری و خانواده‌های آنان، خانواده شهدا و جانبازان را تاج سر همه مسئولین و ملّت ایران دانست و گفت: هیچ چیزی از عظمت و بزرگی جایگاه این قشر ایثارگر نمی‌کاهد.

وی با اشاره به تأکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر عدم غفلت مسئولان از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس، اضافه کرد: غفلت مسئولان از جانبازان و ایثارگرانی که سلامتی خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند و تا آخر عمر هم باید این سختی‌ها را تحمل کنند، قطعاً خسارت و ضایعه‌ای بزرگ است.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به رنج‌ها و مشکلات جسمی جانبازان، صبر و تحمل همسران و خانواده‌های آنان را دارای اجر بالایی در نزد خدای متعال دانست و گفت: خدمت صادقانه و با روی خوش به جانبازان، از بزرگترین ایثارها و از برجسته‌ترین جهادهاست.

‌نکونام با یادآوری وظایف سنگین مسئولان به‌ویژه مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران در قبال جانبازان، افزود: مسئولین باید این مسئله را درک کنند که جانبازان و خانواده‌های آنان، سختی‌ها و فشارهای زیادی را متحمل می‌شوند و باید قدردان آنها باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت بنیاد شهید در قبال خانواده شهدا و جانبازان به مراتب سنگین‌تر و فراتر از دیگر دستگاه‌هاست تأکید کرد: بنیاد شهید باید به طور مستمر در خدمت این عزیزان باشد و با سرکشی مداوم، برای رفع مشکلاتشان تلاش کند.

قاسم سلیمانی استاندار و جمعی از مسئولان استان نیز در این نشست حضور داشتند.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشا پایان بخش این دیدار بود.

استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر دارای 7 هزار و 158 جانباز شامل 15 جانباز قطع نخاعی، 3 هزار و 64 جانبار بالای 25 درصد و 4 هزار و 79 جانباز زیر 25 درصد می باشد.

این استان همچنین بیش از 2 هزار و 400 شهید و 526 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.