نیکخواه بهرامی:

تمام تمرکزم روی لیگ چین است/ پیشنهاد خوبی باشد بر می گردم

ملی پوش سابق تیم ملی گفت: تمام تمرکزم روی لیگ چین است. اگر تیم خوب و شرایط خوبی پیشنهاد شود، مطمئناً باز خواهم گشت.

نیکخواه بهرامی: تمام تمرکزم روی لیگ چین است/ پیشنهاد خوبی باشد بر می گردمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان صمد نیکخواه بهرامی ملی پوش بسکتبال در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با دلایل عملکرد ضعیف و کسب نتایج نامطلوب توسط تیم خود گفت: تیم گوانژو تیم بدی نیست. ما بسیار بدشانس بودیم. فکر می کنم 6 یا 7 مسابقه را با اختلاف یکی، دو امتیاز باختیم. بازیکنان چینی تیم، عمکلرد خیلی خوبی ندارند؛ آنها بسیار جوان و کم تجربه هستند و در موقعیت های حساس که فشار بازی رویمان است نمی توانند به تیم کمکی کنند. بازیکنان خارجی ما در مقایسه با بازیکنان آمریکایی بازیکنان توانمندی نیستند. 

نیکخواه بهرامی تصریح کرد: لیگ چین بسیار سخت است. 8 تیمی که به مرحله پی آف صعود می کنند، کار دشواری را در پیش دارند. ما تمام سعی مان را می کنیم تا بهترین نتیجه را در هر بازی بدست بیاوریم. 

وی در مقابل این گفته که در اواسط فصل با تعویض مربی مواجه شدید و با یک مربی جدید شروع به کار کردید، بیان کرد: بله، هم مربی و هم 2 بازیکن خارجی تیم عوض شدند. قانونی که در لیگ چین وجود دارد، این است که در طول فصل هر تیم می تواند 4 بازیکن آمریکایی داشته باشد. متأسفانه تیم ما به علت چند باخت ابتدای فصل تصمیم عجولانه گرفت و بازیکنان خارجی را عوض کرد؛ اکنون دیگر نمی توانیم در ترکیب تغییری ایجاد کنیم؛ همچنین با توجه به اینکه کمک مربی تیم در جایگاه مربی  قرار گرفته، شرایط خاصی به وجود آمده است. 

ملی پوش سابق تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا به بازی کردن در ایران علاقه دارید و آیا اصلاً به شما پیشنهادی شده است، عنوان کرد:صحبت ها یی شده است؛ اما ترجیح دادم که تمام تمرکزم را روی لیگ چین بگذارم؛ زیرا بسیار سخت است که بازیکن روی دو لیگ تمرکز کند؛ ولی اگر تیم خوب و شرایط خوبی پیشنهاد شود، مطمئناً باز خواهم گشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار