نیکخواه بهرامی:

زمان برگزاری مسابقات غرب آسیا مناسب نیست

ملی پوش سابق تیم ملی بسکتبال گفت: زمان برگزاری مسابقات غرب آسیا مناسب نیست، زیرا بیشتر کشورها مشغول برگزاری لیگ هستند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  صمد نیکخواه بهرامی ملی پوش سابق بسکتبال کشورمان در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با بازی ایران برابر لبنان و شکست کشورمان در این مسابقه، عنوان کرد: تا آنجایی که بنده به خاطر دارم، در طول چند سال گذشته شکستی در غرب آسیا نداشتیم و این اولین باخت پس از چندین سال بود.

ملی پوش سابق بسکتبال در خصوص عملکرد خطیب در این رقابت اظهار کرد: خطیب یکی از بازیکنان ارزنده بسکتبال غرب آسیا است و سالیان سال است که در لبنان جزء بهترین بازیکنان شناخته می شود. او مثال خوبی برای ورزشکار حرفه ای است که سن نمی شناسد، اگر انسان خوب تمرین و استراحت کند و به خود رسیدگی کند، می تواند تا سن 38 سالگی به بازی حرفه ای خود ادامه دهد. خطیب دیروز به صورت کامل بازی نکرد،، اما طبق معمول عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داد. 

نیکخواه بهرامی تصریح کرد: زمان برگزاری مسابقات غرب آسیا نامناسب است؛ زیرا نه تنها ایران، بلکه دیگر کشورهای دنیا نیز مشغول برگزاری لیگ های خود هستند و هیچ تیمی نمی تواند با آمادگی قبلی در این رقابت ها حاضر شود.

وی خاطر نشان کرد: تیم اعزامی ایران به این رقابت ها نه جوان بود و نه تیم کامل ایران به حساب می آمد، اما متأسفانه در بعد بین المللی نفرات اعزامی به جز دو بازیکن، تیم اصلی ایران قلمداد شدند. جالب نبود که با تیم اصلی در این مسابقات حاضر شویم و به تیم لبنان ببازیم. ترجیح من این بود که از جوان ترها در رقابت های غرب آسیا استفاده می شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار