ابراز تاسف بعیدی نژاد از عملکرد برخی رسانه های غربی +اینستاپست

حمید بعیدی نژاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به عدم توجه برخی رسانه های غربی به واقعیت های حلب واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ضمن ابراز تاسف برای برخی از رسانه های غربی که توجهی به واقعیت های در صحنه چند روزگذشته حلب نداشتند عنوان کرد: جای تاسف است كه برخي رسانه های غربی بدون توجه به واقعيتهای در صحنه در چند روز گذشته سعی می كردند ايران را مانعی بر سر راه خروج معارضين و خانواده هايشان در حلب معرفی كنند. عده ای مغرض نيز با سوء استفاده از اين جريان خبر تلاش نمودند كه مردم بی اطلاع را برای اعتراض به جلوی سفارتهای ايران بكشانند و بدين ترتيب مردم ايران را نيز متقابلا به تحريک عليه سفارتخانه های خارجی دعوت كنند.

بعیدی نژاد نوشت:
"تعداد چهار هزار نفر از مجروحين، زخمی ها و خانواده های آنها دهها ساعت است كه براي خارج شدن از محاصره، منتظر اجازه گروههای مسلح معارض هستند تا اجازه دهند اتوبوسها برای بردن آنها بعد از چند مرحله تاخير وارد شهرک های آنها در حوالی شهر ادلب سوريه شوند. در نهايت نور چراغ اتوبوسها نوراميد را در دل آنان روشن می كند و اميدوار می شوند كه بعد از حدود دو سال محاصره بتوانند براي مداوا به جای امنی بروند. ولی ناگهان گروههای مسلح خلاف تعهدات قبلی خود نه تنها اجازه عبور اتوبوسها به شهرک را نمی دهند بلكه آنها را به آتش می كشند تا بغض و خشونت را در بالاترين درجه نشان داده باشند.

اين در حالی است كه حدود شش هزار نفر از نيروهای معارض همراه خانواده های خود در بخش غربی حلب هم منتظرند كه به شهر ادلب حركت كنند. با اقدام خشونت آميز خود، اين نيروهای معارض نه تنها تفاهم بدست آمده برای خروج مجروحين از دو شهرک نزديک ادلب را بر هم مي زنند، بلكه خروج نيروهای معارض و خانواده هايشان از حلب را نيز به تعويق مي اندازند.

جای تاسف است كه برخی رسانه های غربي بدون توجه به واقعيتهای در صحنه در چند روز گذشته سعی ميكردند كه ايران را مانعي بر سر راه خروج معارضين و خانواده هايشان در حلب معرفي كنند. عده ای مغرض نيز با سوء استفاده از اين جريان خبری تلاش نمودند كه مردم بي اطلاع را برای اعتراض به جلوی سفارتهای ايران بكشانند و بدين ترتيب مردم ايران را نيز متقابلا به تحريک عليه سفارتخانه های خارجی دعوت كنند. اطلاعات موثق نشان مي دهد كه سازمان منافقين كه ديگر جايگاهی نزد ايرانيان ندارد در پوشش حمايت از اقدامات انساندوستانه از مردم حلب نقشی كليدی در اين فعاليتها ايفا می كند. هوشيار باشيم."



انتهای یپام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار