بعیدی نژاد؛

آیت الله رفسنجانی از جان و آبروی خود برای حفظ و تأمین منافع ملی كشور مایه گذاشتند

حمید بعیدی نژاد بانشر پیام تسلیت به مناسبت در گذشت آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی صفحه اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در انگلیس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به نمایندگی از سفارت جمهوری اسلامی در لندن تسلیت گفت وعنوان کرد: ایشان كه از استوانه های نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند، چه قبل و چه بعداز انقلاب شكوهمند اسلامی ملت ایران مجاهدتها و سختیهای فراوانی را در تحقق استقلال و آزادی ملت ایران متحمل شدند و همواره از جان و آبروی خود برای حفظ و تأمین منافع ملی كشور مایه گذاشتند.

وی نوشت:
"انّا لله و انّا الیه راجعون.با نهایت اندوه و تاسّف روح بزرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی و رفیق نزدیک رهبری به ملكوت اعلی پیوست. سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن بدینوسیله مراتب تسلیت خود را نسبت به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به ملت شریف ایران و بویژه ایرانیان مقیم انگلیس اعلام می دارد. ایشان كه از استوانه های نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند، چه قبل و چه بعداز انقلاب شكوهمند اسلامی ملت ایران مجاهدتها و سختیهای فراوانی را در تحقق استقلال و آزادی ملت ایران متحمل شدند و همواره از جان و آبروی خود برای حفظ و تأمین منافع ملی كشور مایه گذاشتند.
خداوند روح بلند ایشان را قرین رحمت فرماید و راه ایشان را در ثبات قدم برای ارتقاء اهداف انقلاب اسلامی پر رهرو نماید."




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار