پورموسوی: گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم/ امیدواریم مشکلات مالی حل شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم اما امیدواریم با حل شدن مشکلات مالی بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

سید اکبر پور موسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان و هم‌گروهی استقلال خوزستان با لخویای قطر و الجزیره امارات بیان کرد: در گروه سختی قرار گرفتیم و امیدوارم بتوانیم با کمک مردم و تلاش بازیکنان، نتایج خوبی ر ا بدست آوریم .الجزیره و لخویا هر 2در لیگ برتر کشورشان نتایج خوبی را بدست آوردند و این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند.

وی افزود: لخویا ، الجزیره و همچنین تیم‌های حوزه دریای خلیج فارس امکانات و شرایط مالی خوبی دارند و با خدمت گرفتن بازیکنان و مربیان سطح اول دنیا همواره در لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب می‌کنند اما ما نیز تیم خوبی داریم امیدواریم بتوانیم در این گروه سخت نتایجی در خور نام فوتبال ایران و خوزستان کسب کنیم.

پورموسوی در خصوص شکست تیمش در مقابل گسترش فولاد گفت: متأسفانه در 2 صحنه گل خوردیم و متحمل شکست شدیم. امیدواریم در هفته‌های آینده بدشانسی‌ها به اتمام برسد تا بتوانیم نتایج خوب گذشته مان را ادامه بدهیم. تیم ما تیم خوبی است و قطعا در ادامه لیگ برتر بهتر از گذشته کار می کند.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: مهمترین مشکل و دغدغه ما حل نشدن مشکلات مالی است. از ابتدای فصل هر روز به ما قول پرداخت پول و مطالباتمان را می‌دهند اما هیچ‌گاه این اتفاق رخ نمی‌دهد و مشکلات مالی کماکان ادامه دارد. قطعا اگر مشکلات حل شود می‌توانیم با یاری مردم و هواداران بتوانیم بهتر از گذشته عمل کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار