کارخانه: نمی‌خواهیم صدر جدول را از دست بدهیم

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تیم ما باید برای ادامه صدرنشینی خود در مسابقاتش به پیروزی برسد.

مصطفی کارخانه در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار هفته دوازدهم تیمش مقابل شهرداری تبریز ، گفت: ما برای پیروزی راهی تبریز شدیم و می‌دانستیم که بازی آسانی نخواهیم داشت. هر چند تبریزی‌ها به دلیل برخی مشکلات در بین بازیکنانشان آسیب پذیرتر بودند.

وی ادامه داد: بازیکنان من باور کرده‌اند که می توانند در همه مسابقات به پیروزی برسند و به همین دلیل بدون توجه به این که حریفی قوی پیش رو دارند یا حریفی متوسط با تمام توان کار می‌کنند. 

کارخانه با اشاره به صدرنشینی تیمش در لیگ برتر والیبال گفت: هدف ما این است که بتوانیم جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کنیم و تا پایان روی نوار پیروزی باقی بمانیم. 

سرمربی تیم بانک سرمایه درباره تیم شهرداری تبریز گفت: این تیم شاکله قوی دارد و همیشه یکی از تیم‌های مدعی لیگ به شمار می‌رود. شاید در این روزها نتوانسته مانند فصل‌های گذشته نتیجه بگیرد اما شخصیت و ماهیت این تیم همیشه شکل و شمایل خود را حفظ می‌کند. 

کارخانه در خصوص بازی هفته بعدی خود مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت: کار آسانی مقابل شاگردان تراویسا نداریم. با این حال هدف ما پیروزی در این دیدار خانگی است و باید هر 3 امتیاز را از تیم ارومیه کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار