هفته دوازدهم ليگ برتر واليبال

آغاز دور برگشت ليگ در شب ميزبانی شهرداری از مدعيان

دور برگشت ليگ برتر واليبال مردان ايران در هفته دوازدهم فردا با 6 دیدار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوازدهم ليگ برتر واليبال، گراميداشت شهدای منا،كه در واقع هفته نخست از دور برگشت محسوب مي‌شود، فردا با برگزاری 6 ديدار در تهران، اروميه، تبريز ، گنبد و ساری پيگيری می شود. 

در اين هفته از رقابت‌ها دو تيم بانك سرمايه و پيكان تهران كه به ترتيب در رده اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند به تبريز و اروميه سفر خواهند كرد تا مقابل شهرداری اين دو شهر به ميدان بروند. شاگردان مصطفی كارخانه در تيم بانك سرمايه در حالی به مصاف شهرداری تبريز می روند كه در دور رفت مسابقات موفق شدند در صدر جدول بايستند و عنوان قهرمانی نيم فصل نخست را از آن خود كنند. پايان نيم فصل اول با يك پيروزی شيرين برای بانك سرمايه همراه بود كه منجر خواهد شد اين تيم با انگيزه بالا راهی ديدار با شهرداری تبريز شود.

تيم پيكان تهران هم در هفته دوازدهم ديداری سخت را با تيم شهرداری اروميه در سالن غدير اروميه برگزار خواهد كرد. ديداری كه بدون شك برای شاگردان پيمان اكبری آسان نخواهد بود. تيم پيكان در رده دوم جدول رده بندی ايستاده است و برای حفظ جايگاه خود به پيروزی می انديشد.

تيم صالحين ورامين كه خبرهای خوبی درباره شرايط تمرينی اين تيم به گوش نمی رسد، اين هفته در تهران ميهمان پارسه خواهد بود. ديداری كه ساعت 17 به ميزبانی خانه واليبال برگزار می شود. پارسه‌ای ها برای پيروزی خانگی مقابل صالحين ورامين نقشه كشيده‌اند و به راحتی مقابل تيم تن به شكست نمی دهند. آن‌ها در تلاش خواهند بود رده چهارم جدول مسابقات را از دست ندهند.

ديگر ديداری كه در تهران برگزار خواهد شد و در واقع نخستين مسابقه هفته دوازدهم به حساب مي آيد. ديداری كه از ساعت 15 آغاز می شود و تيم سايپا بايد پذيرای شهرداری اراك باشد. سايپايی ها به دنبال جبران ناكامی هايي هستند كه در هفته های اخير متحمل شده اند و براي پيروزی كار چندان سختی مقابل شهرداری اراك نخواهند داشت.

در ديگر ديدارهای هفته دوازدهم تيم كاله آمل در ساری به مصاف تيم راه عمران اين شهر می رود و خاتم اردكان در گنبد ميهمان هاوش خواهد بود.  
 
**برنامه کامل هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15
سایپا تهران – شهرداری اراک
 
تهران، خانه والیبال، ساعت 17
پارسه تهران – صالحین ورامین
 
تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 16
شهرداری تبریز – بانک سرمایه
 
ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت 16
سازمان عمران شهرداری ساری – کاله مازندران
 
ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16
شهرداری ارومیه – پیکان تهران
 
گنبد، سالن المپیک، ساعت 16
هاوش گنبد – خاتم اردکان

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار