هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال؛

کار سخت مدعیان تهرانی در خانه/ نارنجی‌پوشان استرحت می‌کنند

سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران در حالی پیگیری خواهد شد که تیم سایپا به دلیل حاضر نشدن تیم صالحین ورامین استراحت می‌كند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال مردان، گرامیداشت شهدای منا، عصر فردا با برگزاری 5 دیدار پیگیری می‌شود.

تیم والیبال بانك سرمایه كه همچنان صدرنشین این رقابت‌هاست فردا در چارچوب هفته سیزدهم در تهران به مصاف تیم شهرداری ارومیه خواهد رفت. دیداری كه بی‌شك می‌توان آن را حساس‌ترین مسابقه این هفته از لیگ برتر دانست. ارومیه‌ای‌ها كار سختی مقابل تیم شكست ناپذیر مصطفی كارخانه خواهند داشت. دیدار این دو تیم ساعت 17 در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود.

دیگر تیم مدعی عنوان قهرمانی، یعنی پیكان تهران كه در حال حاضر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، در خانه از ساعت 15 میزبان كاله خواهد بود. دیدار رفت دو تیم كاله و پیكان در آمل با حساب 3 بر 2 به سود خودروسازان به پایان رسیده بود. شاگردان اكبری در دیدار برگشت در تلاش خواهند بود كه هر 3 امتیاز دیدار را از آن خود كنند هرچند كار ساده‌ای در دیدار با جوانان با انگیزه كاله ندارند.

تیم پارسه تهران كه هفته دوازدهم به دلیل عدم حضور ورامینی‌ها در میدان مسابقه دیداری را برگزار نكرد، این هفته در گنبد به مصاف تیم هاوش خواهند رفت. پارسه دیدار رفت دو تیم را 3 بر صفر به سود خود تمام كرده بود.

تیم شهرداری اراك هم كه در هفته دوازدهم به یك پیروزی دلچسب مقابل سایپا دست پیدا كرده بود در ادامه مسابقات و در هفته سیزدهم باید در خانه پذیرای تیم شهرداری تبریز باشد. این دیدار هم بدون شك دیداری تماشایی خواهد شد.

راه عمران ساری و خاتم اردكان هم دیگر دیدار این هفته را برگزار می‌كنند. دیدار رفت این دو تیم در اردكان با حواشی متعددی روبه رو شد و حالا باید دید در مسابقه برگشت دو تیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

گفتنی است به دلیل عدم حضور تیم صالحین ورامین در ادامه مسابقات دیدار این تیم با سایپا برگزار نمی‌شود و نارنجی‌پوشان در هفته سیزدهم استراحت می‌كنند.

**برنامه کامل هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15

پیکان تهران – کاله مازندران

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

بانک سرمایه – شهرداری ارومیه

گنبد، سالن المپیک، ساعت 16

هاوش گنبد – پارسه تهران

اراک، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16

شهرداری اراک – شهرداری تبریز

ساری، سالن سید رسول حسینی، ساعت 16

سازمان عمران شهرداری ساری – خاتم اردکان

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار