کارخانه: پیش‌بینی بازی سخت‌تری را می‌کردیم/ سیاست ما کاهش خطاهای فردی و تیمی است

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سخت‌تری پیش رو داشته باشیم اما بازیکنان ما مسلط بودند و شرایط را برای حریف سخت کردند.

کارخانه: پیش‌بینی بازی سخت‌تری را می‌کردیم/ سیاست ما کاهش خطاهای فردی و تیمی استمصطفی کارخانه در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی بانک سرمایه مقابل تیم راه عمران ساری در هفته بیستم لیگ برتر والیبال گفت: به شاگردانم به خاطر نمایش خوب و نتیجه خوبی که کسب کردند تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: تصور می‌کردیم بازی سخت‌تری پیش رو داشته باشیم با این حال بازیکنانم به حدی مسلط بر بازی کار کردند که اجازه نمایش همیشگی را به تیم حریفشان ندادند.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه افزود: تیم ما در زدن سرویس و دفاع روی تور نمایش خوبی داشت و توانست نسبت به حریفش برتری داشته باشد. ما تیم ساری را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم این تیم در سرویس زدن کم اشتباه است و توانستیم این موضوع را مدیریت کنیم.

کارخانه به عدم حضور سید محمد موسوی در ترکیب تیمش اشاره کرد و گفت: موسوی به دلیل درد کمی که از ناحیه زانو داشت به صلاحدید کادر فنی و پزشک تیم امروز استراحت کرد. ما به این بازیکن برای پلی‌آف نیاز داریم و بهتر است به همه مهر‌ه‌هایمان فشار نیاوریم.

سرمربی بانک سرمایه با اشاره به اینکه مرحله پلی‌آف پیچیدگی‌های مخصوص به خود را دارد، تصریح کرد: همه تیم‌ها با شرایط عالی در پلی‌آف حاضر می‌شوند و این کار را سخت تر از مرحله مقدماتی می‌کند ما هم در تلاش هستیم در پلی ‌آف بهترین نمایش ممکن را داشته باشیم و برای قهرمانی بجنگیم.

کارخانه ادامه داد: از 5 هفته قبل برنامه‌ریزی تیمی ما بر این اساس بود که بتوانیم میزان خطاهای خود را کاهش دهیم و برای کم کردن خطای فردی بازیکنان در مرحله پلی‌آف از حالا تمرین کنیم. سیاست تیمی ما کاهش خطاهای تیمی و فردی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.