شیراز؛

كشف 710 كيلوگرم مواد مخدر در فارس

710 کیلوگرم مواد مخدر در جاده های استان فارس کشف و توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران انتظامی شهرستان  لامرد با انجام عملیات اطلاعاتی و پليسی يک دستگاه کاميون حامل مواد مخدر را در جاده لامرد - عسلويه شناسايی کردند که در بازرسی از اين خودرو 300 كيلوگرم ترياك كشف و يك نفر متهم دستگير شد.
گودرزی خاطر نشان كرد: همچنين مأموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام كنترل خودروهای عبوری در جاده لارستان – بندرعباس، به يک دستگاه كاميون مظنون و آن را متوقف كردند.
وی با اشاره به اينكه در بازرسی از خودرو 300 كيلوگرم ترياك كشف شد، افزود: در اين خصوص سه نفر متهم دستگير و يك دستگاه خودرو زانتيا نيز كه به عنوان اسكورت محموله مواد مخدر عمل می كرد، توقيف شد.
فرمانده انتظامی استان فارس تصريح كرد: مأموران اين شهرستان نيز در يك عمليات ديگر ضمن توقيف يك دستگاه كاميون، 71 كيلوگرم ترياك كشف و دو نفر متهم را دستگير كردند.
گودرزی كشف 37 كيلوگرم ترياك از يك دستگاه خودرو بنز تك توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان در شيراز و كشف دو كيلوگرم هروئين در بازرسی بدنی از يك مسافر اتوبوس توسط مأموران انتظامی شهرستان نی ريز را از كشفيات ديگر پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر اعلام كرد.
وی در پايان به قاچاقچيان مواد مخدر هشدار داد: استان فارس محل ناامنی برای آنها است و خادمان مردم در انتظامی استان فارس به شدت با اينگونه افراد برخورد می کنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار