شیراز؛

کشف 75 فقره سرقت از دو سارق در شیراز

فرمانده نیروی انتظامی فارس از بازداشت دو سارق و كشف 75 فقره سرقت از آنها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران کلانتری شهرستان شیراز یك سارق درون خودرو به نام "م – ن" را در هنگام گشت زنی دستگیر و یک دستگاه ضبط و پخش سرقتی از وی كشف كردند.
وی ادامه داد: متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در بررسی سوابق کیفری وی مشخص شد، دارای هفت فقره سابقه کیفری به اتهام سرقت و نگهداری موادمخدر است.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار كرد: در تحقیقات انجام شده این فرد به 40 فقره سرقت درون خودرو به روش شکستن شیشه و تخریب، اقرار و عنوان كرد اموال مسروقه را به یك نفر مالخر در شیراز فروخته است.
گودرزی با بیان اینكه صحنه های سرقت بازسازی و تاکنون 15 نفر از مالباختگان شناسائی شده اند، افزود: تحقیقات پلیس برای شناسائی و دستگیری فرد مالخر ادامه دارد.
وی در ادامه از دستگیری یك سارق دیگر در جنوب شهرستان شیراز خبر داد و گفت: ماموران کلانتری یك سارق درون خودرو را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل كردند.
این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات انجام شده از این سارق كه دارای دو فقره سابقه به اتهام سرقت و مصرف مواد مخدر بود، 35 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز كشف شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: بازداشت ، سارق ، سرقت ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار