اصفهان؛

می‌دانستیم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: می‌دانستیم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی خطرناک است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی حسینی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: بازی خیلی پیچیده‌ای بود حریف تیم قدرتمندی بود و نیمه اول فشار زیادی به ما وارد کردند، می‌دانستیم آنها روی ضربات ایستگاهی خیلی قدرتمند هستند.

وی افزود: یکی دو موقعیت آن‌ها در نیمه اول گل نشد و نیمه دوم تیم برتر مسابقه بودیم، از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام توان‌شان بازی کردند؛ من و کل باشگاه ذوب‌آهن به این بازیکنان افتخار می‌کنند و این برد را به کارگران زحمتکش کارخانه تقدیم می‌کنم. از کلیه عوامل باشگاه و مدیریت باشگاه تشکر کرده و این برد را به آنها و همچنین هوادارانمان تقدیم می‌کنم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد فشار مضاعف پرسپولیس و اینکه اول بازی خیلی متحمل استرس بود، گفت: استرسی نیستم، حریف تبحر خاصی داشت، ما مجبور بودیم هر ۱۰ بازیکنمان را بیاوریم در دفاع شرکت بدهیم و دفاع منطقه‌ای انجام می‌دادیم؛ پرسپولیس ۶ ملی‌پوش دارد، شرایط جوری بود که آن‌ها برای برد به اصفهان آمده بودند و مجبور بودیم نیمه اول سالم به رختکن برویم و در نیمه دوم برنامه‌های خودمان را پیاده کنیم.

حسینی در مورد اینکه به اهدافی که داشتید در لیگ رسیدید، گفت: واقعیت قضیه این است که ما به دنبال بازی خوب هستیم و می‌خواهیم بازیکنانمان از فوتبال لذت ببرند و نتیجه هم بگیریم خوب است، اصلاً هدف‌گذاری نکرده بودیم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد داوری بازی، گفت: واقعیت این است که همیشه در داوری حرف نزدم و این بازی هم خیلی دوست ندارم صحبت کنم ولی روی گلی که زدیم و آفساید شد کار کرده بودیم و تبریزی را مأمور کرده بودیم که بین دو مدافع وسط آن‌ها قرار بگیرد، به دفعات تبریزی در تله آفساید پرسپولیس گیر افتاد اما یک‌بار هم که او فرار کرد کمک‌داور به اشتباه پرچم زد.

حسینی در مورد دفاع مستحکم تیمش گفت: تیم ما شرایطی دارد که در فاز دفاع همه بازیکنان موظف‌اند که در دفاع شرکت کنند زیرا پرسپولیس تیمی است که اگر فضا بدهید شما را اذیت می‌کند، پرسپولیس در جریان بازی موقعیت زیادی به دست نیاورد و بیشتر روی ضربات ایستگاهی بود.

وی در پایان در مورد اینکه چرا رشید مظاهری بازوبند کاپیتانی نداشت، گفت: همه بازیکنانم کاپیتان هستند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.