بندرعباس /

محرومیت سرمربی آلومینوم هرمزگان در بازی مقابل استقلال

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان پیش از شروع رقابتهای لیگ برتر فوتبال در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس در ابتدای این نشست سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان به اردوی 25 روزه این تیم در شهرهای مشهد و کرج اشاره کرد و گفت:در این مدت تیم از هرگونه حاشیه ای به دور بود و بازیکنان برای حضور در رقابتهای لیگ به آمادگی خوبی رسیدند.

میثاقیان در مورد جذب بازیکنان جدید این تیم نیز گفت: بازیکنان جذب شده تیم در حد بضاعت مالی باشگاه بوده و تمام بازیکنان با مبلغی زیر سقف قرارداد، به این باشگاه پیوسته اند.

سرمربی زردپوشان به دیدار روز جمعه آلومینیوم مقابل استقلال اشاره کرد و افزود: این بازی مثل سایر بازیها 3 امتییاز بیشتر ندارد و کسب هر نتیجه ای برای ما فرقی نمی کند چرا که چیزی را از دست نخواهیم داد، البته حریف دست و پا بسته ای هم برای استقلال نیستیم.

وی همچنین از غیبت سه بازیکن خارجی این تیم در بازی هفته نخست خبرداد وافزود: این سه بازیکن ( محمد اسطنبلی بازیکن سوری / کریستیانو لیما دا سیلوا و هنریک د جسوس برناردو برزیلی ) دیروز به جمع ما اضافه شده اند و هنوز شرایط بازی کردن را ندارند.

اکبر میثاقیان در مورد محرومیتش در بازی روز جمعه مقابل استقلال نیز گفت: چون تیم ما با استقلال بازی دارد و قلعه نویی محروم است من نیز باید محروم باشم . سرمربی تیم آلومینیوم اضافه کرد: بازیهای ما سه ماه پیش تمام شد و دیروز به من اعلام کردند که محروم هستم در حالی که من محرومیت یک جلسه ایم را بدلیل اعتراض به داور و اخراج در بازی با ماشین سازی تبریز در آخرین بازی لیگ دسته اول مقابل تیم نفت مسجد سلیمان سپری کرده ام.

وی ادامه داد: من به قوانین کمیته انضباطی احترام می گذارم، ولی جای سواله که اگر ما با تیم هایی غیر از اسقلال و پرسپولیس بازی داشتیم باز هم محروم می شدم یا خیر؟!

در پایان این نشست محمود تیغ نورد کاپیتان تیم آلومینیوم هرمزگان نیز گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و شروع خوب در اولین بازی لیگ برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

تیم آلومینیوم هرمزگان برای دیدار با تیم استقلال تهران در چارچوب هفته نخست رقابتهای لیگ برتر فوتبال فردا راهی تهران می شود. این مسابقه ساعت 45 :20 جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.