اصفهان؛

امیدواریم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم

سرمربی ملوان ابراز امیدواری کرد با ارائه یک بازی خوب بتوانیم سر بلند از میدان خارج شویم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در نشست خبری ما قبل دیدلر این تیم با ذوب آهن اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر با بیان این که امیدواریم فردا  بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم اظهار داشت : تیم ما و ذوب آهن دارای تشکیلاتی خوب و منسجم می باشند . امیدواریم شرایط بازی طوری رقم بخورد که حق به حق دار برسد . در بازی های اخیر علی رغم تمام شایستگی ها نتوانسته ایم شرایط خوبمان را پیدا کنیم . 

وی در مورد عدم موفقیت ملوان در امر گل زنی گفت : در هفته  های ای اخیر بیشتر بازیکنان خود را به دلایل مختلفی در اختیار نداشتیم . امیدواریم در نیم فصل دوم با اضافه شدن چند یار کمکی بتوانیم از فرصت هایمان استفاده کنیم تا افسوس گذشته را نخوریم . 

استیلی در مورد اختلاف اصفهان با سطح دریا و این که این برای ملوان مشکل ساز خواهد بود عنوان کرد : از چند روز گذشته نگران این موضوع بودیم و به همین دلیل 2 روز زودتر به اصفهان سفر کردیم . سعی کرده ایم با تمریناتی که در اصفهان داشتیم این مشکل را تا حدودی بر طرف کرده باشیم. 

وی در مورد مشکلات ملوان در نیم فصل اول افزود : مشکل اصلی ما مشکل مالی است که با وجود این مشکل سعی کردیم تیم را آماده نگه داریم .  از تمام بازیکنانم بابت درک این مشکلات نهایت تشکر را دارم . امیدواریم مسئولان ملوان فکری به حال این تیم کنند که بازیکنان غیر از فکر کردن به دیدار های پیش رو دغدغه ی دیگری نداشته باشند . 

سرمربی ملوان در مورد نقل و انتقلات این تیم در نیم فصل افزود : موافق جدایی پور قاز نیستیم و لیست نهایی خود را بعد از بازی مقابل استقلال منتشر خواهیم کرد . 

وی در مورد مصدومان و محرومان ملوان در بازی فردا افزود : فرزاد حاتمی از تیم جدا شد . آرش افشین و صادق محرمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم .  


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.