اصفهان؛

رویارویی با ذوب آهن ساده نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ذوب آهن جایگاه خودرادرمکان سوم جدول رده بندی لیگ برترتثبیت کرده است ورویارویی بااین تیم ساده نخواهدبود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان ایگور استیماچ عصر دیروز در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک ولادت باسعادت حضرت محمد (ص) افزود: سپاهان بازی مهمی را در مقابل ذوب آهن در پیش رو دارد اما امیدوارم این بار، نتیجه متفاوتی برخلاف بازی گذشته خود در جام حذفی به دست آوریم.

وی ادامه داد: ذوب آهن جایگاه خود را در مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر تثبیت کرده است و بطور قطع رویارویی با این تیم ساده نخواهد بود.

استیماچ در باره تغییرات احتمالی تیم سپاهان در برابر ذوب آهن گفت: واقعیت این است که وضعیت ما در جام حذفی بهتر از شرایط کنونی بود و در آن مسابقه تیم نفت را شکست داده بودیم و تمرکز بیشتری داشتیم ضمن اینکه هم اکنون از لحاظ مالی تحت فشار هستیم

سرمربی سپاهان اظهار داشت: با وجود تلاش مسئولان باشگاه، دو بازیکن برزیلی (شیمبا و پادووانی) خود را در دیدار امروز در اختیار نخواهیم داشت به همین علت باید به بازیکنان خود اعتماد بیشتری داشته باشم.

وی هدف کادر فنی تیم سپاهان را عبور از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا و کسب نتایج مطلوب در لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرد.

استیماچ در باره وضعیت مصدومیت عبدالله کرمی نیز گفت: این بازیکن با تلاش پزشکان تیم به دیدار حساس برابر ذوب آهن می رسد.
سرمربی تیم سپاهان در مورد جذب بازیکن جدید گفت: 15 بازیکن را تحت نظر داریم که در صورت رفع مشکلات مالی، چند بازیکن جدید به ترکیب تیم ملحق می شوند.

دیدار تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.