نصرالله جهانگرد:

سال بعد دو نمایشگاه الکامپ و تلکامپ را به صورت مشترک برگزار میکنیم

رئیس سازمان فناوری اطلاعات، در افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه الکامپ گفت: امیدوار هستیم با فعالیت هایی که دولت یازدهم در بخش فناوری اطلاعات داشته است بتوانیم سال بعد، دو نمایشگاه الکامپ و تلکامپ را به صورت مشترک برگزار کنیم.

نصرالله جهانگرد
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، در افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه الکامپ گفت: با شروع فعالیت های گسترده شبکه مکلی اطلاعات ظرفیت ارتباطی و اطلاعاتی و دسترسی کشور بالا رفته و هر خدمتی در هر دستگاهی به صورت الکترونیکی به تمامی مردم ارائه می شود. در نمایشگاه امسال 60 دستگاه دولتی و بیش از 50 سرویس متمرکز ارائه خواهد شد.

وی گفت: امیدوار هستیم با فعالیت هایی که دولت یازدهم در بخش فناوری اطلاعات داشته است بتوانیم سال بعد، دو نمایشگاه الکامپ و تلکامپ را به صورت مشترک برگزار کنیم. صنعت آس سی تی در ایران در سال حدودا 32 هزار میلیارد گردش مالی دارد.

جهانگرد ادامه داد: طبق پیش بینی های انجام شده در برنامه ششم توسعه، بیشترین سهم رشد در همین بخش خواهد بود. به نحوی که به بیش از 100 هزار میلیارد گردش مالی در سال برسیم.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات در پایان گفت: در برنامه های ششم و هفتم توسعه، سهم فناوری اطلاعات افزایش خواهد یافت و پیش بینی می کنیم این افزایش تا 40 درصد وجود داشته باشد. پشت همه ی بخش های صنعتی و فنی نیازمند رشد هرچه بهتر فناوری اطلاعات است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار