ناصر سعادت:

تنها صنعتی که می‌تواند جایگزین نفت شود، ارتباطات و فناوری اطلاعات است

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در افتتاحیه بیست و دومین دوره ی نمایشگاه الکامپ از درآمد حاصل از ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت.

الکامپ
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، در افتتاحیه ی بیست و دومین دوره ی نمایشگاه الکامپ در خصوص درآمد حاصل از ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تنها صنعتی که می تواند جایگزین صنعت نفت بشود و اقتصاد کشور ما را رو به جلو هدایت کند، ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ 95 سومین بار است که توسط نظام صنفی رایانه ای بر گزار می شود گفت: ما در سال اول برگزاری نمایشگاه الکامپ قول دادیم که کیفیت برگزاری این نمایشگاه بهتر شود.

وی ادامه داد: سال گذشته این فضا ایجاد شد که شرکت ها به این باور برسند که نمایشگاه الکامپ باید تبدیل به فرصتی برای ارائه فعالیت های اقتصادی شرکت ها شود. امسال 660 شرکت داخلی در نمایشگاه الکامپ ثبت نام کردند. شرکت های خارجی نیز با توسعه دولت الکترونیک بیش از هزار تقاضا برای شرکت در این نمایشگاه داشتند.

 رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در خصوص برگزاری و محدودیت هایی که برای برگزاری این نمایشگاه بود، گفت: با وجود تقاضای بیش از 60 هزار متر مربعی برای ایجاد نمایشگاه و با محدودیت 23 هزار متر مساحت موجود، ما مجبور شدیم تا برای برگزاری این نمایشگاه این فضا را بین 336 شرکت داخلی و 86 شرکت خارجی از 18 کشور تقسیم کنیم. این رکورد بی سابقه ای در 22 سال عمر برگزاری این نمایشگاه بوده است.

سعادت با تاکید براینکه سال گذشته ما  از شرکت های نوپا حمایت کردیم ، افزود:  امسال هم با توجه به استقابل شرکت های نوپا یک سالن را به آنها اختصاص دادیم که حدود  250 شرکت نوپا حضور دارند.

وی در پایان بابیان اینکه  امسال نیز بخشی را به سازندگان بازی های رایانه ای اختصاص دادیم خاطر نشان کرد:   در بخش بین الملل امسال 88 شرکت از 18 کشور و همچنین سه پاویون اختصاصی از چین، تایوان و کره وجود دارد و یک هیئت 60 نفره از مالزی برای بازدید از نمایشگاه به کشور ما می آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.