اصفهان؛

ارسال 5 هزار مترمربع فرش ماشینی برای مفروش کردن مساجد سوریه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل از اهدا و ارسال 5 هزار مترمربع فرش ماشینی برای مفروش کردن مساجد در شهرهای سوریه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ مرتضی فرمانیان  اظهار کرد: این 5 هزار متر فرش ماشینی را 50 خیر صنعتگر آران و بیدگل برای مفروش کردن مساجد در شهرهای نبل و الزهرا در حومه دمشق و حلب اهدا کرده‌اند.همچنین اهدای هدیه برای جهیزیه زوج‌های جوان در سوریه  توسط خیران این شهرستان انجام شده است.

وی اظهار کرد: این فرش‌ها توسط دو دستگاه تریلر از آران و بیدگل به‌سوی سوریه حرکت کرده‌اند.

سرهنگ فرمانیان با اشاره به اینکه این فرش‌ها در اندازه‌های شش، 9 و 12 مترمربع و در نقش و نگارهای مختلف برای مفروش کردن مساجد ارسال شده است، خاطرنشان کرد: ماه گذشته نیز 8 هزار مترمربع فرش ماشینی برای مفروش کردن این مساجد به سوریه ارسال شده بود و این دومین محموله فرش ارسالی از آران و بیدگل به سوریه است.

وی اعتبار هزینه شده توسط خیران برای فراهم کردن این فرش‌های را 7 میلیارد ریال بیان و تصریح کرد: مردم ایران همواره از طرق مختلف آماده خدمت رسانی به مردم مظلوم سوریه هستند.

 آران و بیدگل با 600 واحد تولیدی فرش ماشینی و تولید سالانه 45 میلیون مترمربع فرش، رتبه نخست تولید این محصول با ارزش را در کشور دارد. 


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.