بیرجند؛

تهدیدات سایت های تقلبی فروش دارو و لوازم آرایشی بهداشتی

اغلب سایت های فروشنده دارو و کالاهای بهداشتی اقدام به کلاهبرداری از خریداران کرده و یا کالاهای فاقد مجوز،تاریخ گذشته و غیرقانونی را عرضه می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛امروزه افراد سود جو و فرصت طلب از قابلیت های فضا مجازی استفاده کرده و به جهت کسب درآمد،اقدام به راه اندازی سایت ها و وبگاه هایی در خصوص فروش دارو و کالاهای بهداشتی می کنند.

این افراد با استفاده از نیازهای مختلف درمانی افراد جامعه،مطالبی چون لاغری سریع،درمان ناتوانی های جنسی و غیره با قیمت ارزان و أخذ مجوز های قانونی و بهداشتی که به صورت تقلبی است را در سایت خود قرار می دهند.

برابر آمار موجود اغلب این سایت ها اقدام به کلاهبرداری از خریداران کرده و یا دارو و کالاهای بهداشتی فاقد مجوز،تاریخ گذشته و غیر قانونی را عرضه می کنند که به بهای به خطر انداختن سلامتی انسان تمام می شود.

از این رو به شهروندان توصیه می شود به هیچ عنوان فریب این سایت ها و محصولات را نخورند و داروهای مورد نیاز خود را از داروخانه ها و مراکز معتبر تهیه کنند.

در نهایت پلیس فتا از هموطنان درخواست می کند در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.irبخش تماس با ما گزارش نمایند و هشدار های پلیس را جدی بگیرید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.