کرمانشاه؛

دستگيری سارق با 23 مورد سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگيری سارق حرفه ای کش رو زني و كشف 23 مورد سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "رضا شيرزادي"گفت: در پي وقوع چند مورد سرقت مشابه کش رو زني در سطح حوزه کلانتري 22 ظفر، مراتب به صورت ويژه در دستور کار گروهي از کارشناسان انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران کلانتري 22 ظفر پس از جمع آوري سرنخ ها و با استفاده از تصوير سازي و بدست آوردن مشخصات ظاهري متهم، موفق به شناسايي سارق حرفه اي و پيدا کردن مخفيگاه وي شدند و در عملياتي غافلگيرانه او را دستگير کردند.
وي تصريح کرد: متهم که از سارقان حرفه اي کش روزني در سطح شهر کرمانشاه بود به محض دستگيري به بزه ارتکابي خود اعتراف کرد و در برابر بازجويي هاي فني کارشناسان انتظامي به 23 مورد سرقت از جمله: کش رو زني، معابر و اماکن خصوصي، سرقت خودرو و قطعات خودرو اقرار کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه گفت: سارق دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي و از آنجا روانه زندان شد.
سرهنگ شيرزادي يادآور شد: عوامل انتظامي به صورت شبانه روزي در حال خدمت گزاري به شهروندان قانونمدار هستند، اما واقعيت سرقت ها حاکي از آن است که بدون مشارکت مردم، امنيت پايدار نخواهد بود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، دستگیری ، سرقت ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.