کرمانشاه؛

اولین نمایشگاه "شب یلدای ایرانی" در کرمانشاه

اولین نمایشگاه "شب یلدای ایرانی" در کرمانشاه از 26 آذر تا 3 دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه برپا می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غفور احمدی رییس هیات مدیره شرکت "طره سبز غرب" که برپایی این نمایشگاه را بر عهده دارند، امروز (21 آذرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرکت، نمایشگاه‌های بسیاری را در سراسر کشور برپا می‌کند، گفت: در حال حاضر تصمیم داریم نمایشگاه «شب یلدای ایرانی» را در کرمانشاه برپا کنیم که این نمایشگاه برای اولین مرتبه در کرمانشاه برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف ما از برپایی این نمایشگاه این است که مواد غذایی لازم برای شب یلدا در کیفیتی عالی و با قیمت پایین در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

احمدی افزود: همچنین تلاش ما این است که در این نمایشگاه تولیدکنندگان اصلی بتوانند بدون واسطه محصولات خود را به خریداران عرضه کنند.

این مسئول با اشاره به تدارک 150 تا 160 غرفه در این نمایشگاه، گفت: عمده این غرفه‌ها عرضه مواد خوراکی و به ویژه عرضه خوراکی‌های شب یلدا را خواهند داشت.

وی افزود: در کنار مواد خوراکی برخی غرفه‌ها نیز عرضه صنایع دستی و کیف و کفش‌های سنتی استان‌های مختلف کشور را خواهند داشت.

احمدی با اشاره به حضور غرفه دارانی از سراسر کشور در این نمایشگاه، گفت: 60 درصد غرفه‌داران از استان کرمانشاه هستند.

وی تصریح کرد: در کنار برپایی غرفه‌ها، پخت شیرینی‌ها و آش‌های محلی هم در محل سیاه چادرها نیز انجام می‌شود و علاوه بر این گروه‌های حرکت موزون محلی نیز از استان‌های مختلف در حاشیه این نمایشگاه حضور دارند.

احمدی از تخفیف 15 درصدی فروش محصولات در این نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از 26 آذر تا 3 دی ماه همه روزه از ساعت 15 بعدازظهر تا 20 شب برای بازدید علاقمندان برپا است.

وی تصریح کرد: در جهت کمک به اهداف نیک و خیر موسسه «آبشار عاطفه‌ها» -شعبه ایتام و سادات استان کرمانشاه- غرفه رایگانی برای ارائه محصولات مددجویان تحت پوشش این موسسه قرار داده شده است.

وی افزود: این غرفه در انتهای سالن بیستون قرار دارد و محصولات تهیه شده توسط مددجویان از مواد خوراکی تا صنایع دستی در آن عرضه می‌شود.

احمدی با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه از روز جمعه 26 آذرماه، گفت: زمان مراسم افتتاحیه این نمایشگاه متعاقبا اعلام می‌شود.

مسئول شرکت «طره سبز غرب» با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سراسر کشور توسط این شرکت، گفت: این آمادگی را داریم که در تمامی نمایشگاه‌ها یک غرفه رایگان در اختیار موسسه آبشار عاطفه‌ها قرار دهیم.

وی افزود: نمایشگاه فروش زمستانه نیز در استان کرمانشاه خواهیم داشت که در آن زمان نیز غرفه رایگانی در اختیار این موسسه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار