کرمانشاه؛

غفلت مالباختگان، عامل موفقيت سارقان است

فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور غفلت مالباختگان را از موجبات موفقيت سارقان دانست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسين براري" اظهار داشت: در پي اجراي طرح هاي مبارزه با سرقت ماموران پليس آگاهي اين شهرستان با انجام اقدامات فني و پليسي و شناسايي چهره فرضي سارقان موفق شدند تعداد سه نفر سارق را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کنند و نيز تعداد سه نفر مالخر هم در خصوص اموال سرقتي دستگير شدند.
وي تصريح کرد: سارقان در بازجويي ها و تحقيقات تخصصي به عمل آمده توسط پليس آگاهي لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب 17 مورد انواع سرقت از جمله سرقت سيم برق، اماكن خصوصي و دولتي اعتراف کردند.
اين مقام انتظامي بيان داشت: همچنين در پي تلاش هاي مستمر ماموران كلانتري مركزي شهرستان موفق به دستگيري تعداد چهار نفر سارق كه به انواع سرقت از جمله سرقت از مغازه و قطعات خودرو و ادوات كشاورزي اعتراف کرده بودند، شدند.
سرهنگ براري با بيان اينکه متهمان به مقام قضائي معرفي و سپس روانه زندان شده اند، عنوان کرد: مبارزه با سرقت را از اولويت‌ هاي پليس است.
وي غفلت مالباختگان را از موجبات موفقيت سارقان دانسته و از مردم خواست که با رعايت اصول حفاظتي و توجه به هشدارهاي پليس، دست سارقان را از دستبرد اموالشان كوتاه كنند و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشكوك با شماره تلفن 110 تماس حاصل نمايند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.