اصفهان؛

مانور زمستان ایمن در کاشان برگزار شد

مانور زمستان ایمن با مشارکت دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کاشان روز شنبه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه کاشان در حاشیه این مانور گفت: این مانور با هدف پیشگیری و اقدام به موقع برای حوادث احتمالی جاده ای اجرا می شود.
حمیدرضا مومنیان ارائه خدمات موثر جاده‌ای، امداد رسانی دستگاه‌ ها، پیشگیری و کنترل حوادث احتمالی و کاهش رخدادهای جاده ‌ای را از مهم‌ ترین هدف های برگزاری طرح مانور زمستان ایمن در جاده‌ها بیان کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با تلاش، توانمندی و ارائه خدمات دستگاه های امداد رسان، زمستان بی خطری در جاده های منتهی به این شهرستان سپری شود.
در این مانور دستگاه های عضو شورای مدیریت بحران شهرستان از جمله نیروهای امدادی و خدمات رسان، فوریت های پزشکی، اورژانس اجتماعی، پلیس راه، هلال احمر، راه و شهرسازی، شهرداری، آتش نشانی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت آبفا شهری و روستایی، نیروی انتظامی، هلال احمر، امداد خودرو، برق، مخابرات و گاز شرکت کردند.
دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در این مانور آمادگی و توان اجرایی تجهیزات و ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین خود را برای ارائه خدمات به هموطنان به نمایش گذاشتند.
این مانور در حد فاصل پارک بزرگ شهر کاشان تا عوارضی بزرگراه کاشان - اصفهان برگزار شد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار