اصفهان؛

آغاز عملیات طرح توسعه بقعه سلطان امیر احمد بن موسی(ع) در کاشان

عملیات طرح توسعه آستان مقدس سلطان امیر احمد بن موسی (ع) کاشان آغاز شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت:عملیات آغاز به ساخت این بقعه متبرکه با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پایان برگزاری همایش یاوران وقف و مراسم رونمایی از کتاب فرهنگ جامع امامزادگان و بقاع متبرکه کاشان و حومه برگزارشد.
حجت الاسلام جعفر جنتی،افزود: این طرح توسعه در دو مرحله فاز یک و دو با پیش بینی اعتبار مورد نیاز 30 میلیارد ریالی برای فاز اول اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه طرح توسعه آستان مقدس سلطان امیراحمد بن موسی (ع) در فاز اول با مساحت  500 متر مربع عرصه و یکهزار مترمربع زیربنا در دو طبقه با عنوان رواق جوادالائمه علیه‌السلام احداث می شود گفت:  2 میلیارد ریال هزینه آزادسازی منازل مسکونی واقع در طرح از محل اداره اوقاف تا کنون پرداخت شده است.
به گفته وی، یک میلیارد ریال از عتبار پیش بینی شده برای تکمیل ساخت این رواق و طرح توسعه در فاز اول توسط اوقاف تخصیص داده شده است.
وی،پرداخت این میزان اعتبار را از محل اداره اوقاف،  شهرداری و شورای شهر کاشان  و خیرین یادآورشد و گفت:فاز دوم طرح توسعه این آستان با زیربنای 2 هزارمترمربع در مجاورت فاز یک است که مقدمات اجرایی و آزادسازی آن به موازات عملیات آغاز به ساخت فاز یک در حال اجرا و پیگیری است.
حجت‌الاسلام جنتی، در پایان از زحمات شهردار کاشان و تلاش های شهرداری در آزادسازی منازل و اماکن واقع در طرح توسعه آستان سلطان امیراحمدبن موس تقدیر کرد.
شایان ذکراست آیین عملیات آغاز به ساخت رواق جوادالائمه طرح توسعه آستان مقدس سلطان امیراحمد بن موسی علیه‌السلام در کاشان در پایان همایش یاوران وقف و مراسم رونمایی از کتاب فرهنگ جامع امامزادگان وبقاع متبرکه کاشان و حومه چهارشنبه شب 17 آذرماه با حضور مدیر کل اوقاف استان اصفهان و مسوولان و شهروندان ولایت مدار و مذهبی کاشان در این بقعه مبارکه برگزارشد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.