بیرجند؛

بازار سازی مقدم بر بازار یابی

بازار سازی مقدم بر بازار یابی است و برپایی نمایشگاه های صنایع دستی در بین هنرمندان یکی از گام های موثر جهت شناساندن هنر صنایع دستی و خود هنرمند است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛گفت:بازارسازی مقدم بر بازاریابی،اعتقاد بسیاری از کارشناسان و استادان پیشکسوت صنایع دستی بوده که به نبود شناخت کافی درباره نیاز واقعی بازار وسلیقه مصرف کننده امروزی صنایع دستی ایران در جهان اشاره دارد.

عباس زاده افزود:یکی از گام های موثر برای کسب جایگاهی مناسب در بازارهای جهانی صنایع دستی، معرفی هر چه بیشترمحصولات صنایع دستی و آشنایی بدون واسطه مخاطبان با رشته های مختلف صنایع دستی ایران است.

وی گفت:شرکت در انواع نمایشگاه های صنایع دستی و انواع جشنواره ها و حتی کوچکترین عرصه ها برای تبلیغ صنایع دستی از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی افزود: برگزاری نمایشگاه ها به هر مناسبتی باعث می شود قابلیت ایجاد اشتغال با هزینه کم وافزایش کارگاه های تولیدی صنایع دستی به دلیل فروش مناسب در نمایشگاه ها و بازارچه های فصلی بالا رفته و نقش به سزایی را در نشان دادن توانمندیهایهنرمندان صنایع دستی ایفاء نماید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار