اردبیل؛

کاهش 5 درصدی تصادفات فوتی در جاده های استان اردبیل

رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: در 8 ماه امسال میزان تصادفات فوتی در جاده های این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 5 درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ سید حجت فتاحی افزود: در هشت ماه سال گذشته 118 نفر در تصادفات جاده های استان جان باختند که این رقم در سال جاری با شش نفر کاهش به 112 نفر رسید.

وی با اشاره به این که اردبیل در کاهش تصادفات در سال 94 رتبه اول کشور را کسب کرد گفت: این موفقیت در سایه همکاری و احترام مردم و رانندگان به قوانین، تلاش همکاران و همکاری سازمان های مرتبط با پلیس راه حاصل شده است.

رییس پلیس راه استان اردبیل همچنین به شروع طرح زمستانی پلیس راه از 17 آذر تا 20 اسفند اشاره کرد و افزود: این طرح با مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس و فوریت های پزشکی، جمعیت هلال احمر و امدادگران مجاز خودرو در تمام راههای ارتباطی استان بویژه در گردنه های برفگیر صائین، اسالم، حیران، سرچم و راههای سخت گذر و کوهستانی اجرا خواهد شد.

سرهنگ فتاحی گفت: به طور کلی روزانه 347 تیم با 952 نفر و در مجموع در اجرای طرح زمستانی که 93 روز خواهد بود 88 هزار و 536 نفر به مسافران ارائه خدمات خواهند داد.

وی هدف از اجرای طرح زمستانی با محوریت پلیس راه را تامین ایمنی مسافران ، رفت و آمد سهل برای آنها ، امداد رسانی به موقع به مسافران در راه مانده و گرفتار و جلوگیری از حوادث و سوانح رانندگی ذکر کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.