اردبیل؛

تمامی راههای مواصلاتی استان اردبیل باز است

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت:‌ در حال حاضر تمامی جاده‌های مواصلاتی و کوهستانی اردبیل باز بوده و امکان تردد در تمامی مسیرها وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سیدحجت فتاحی افزود: با توجه به بارش شدید برف بیشتر محورهای کوهستانی و مواصلاتی اردبیل لغزنده است و هرچند با همت پلیس راه و ماموران راهداری امکان تردد در تمامی جاده‌های مواصلاتی اردبیل وجود دارد اما نیاز است رانندگان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

وی با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس راه استان اردبیل همزمان با سراسر کشور از امروز به مدت 93 روز در اردبیل اجرا می‌شود، افزود: در این زمینه 55 تیم خودرویی با 242 نفر به طور روزانه در جاده‌های مواصلاتی استان انجام وظیفه می‌کنند که در این مدت 22 هزار و 506 نفر از ماموران پلیس راه استان در جاده‌ها خدمات‌رسانی خواهند کرد.

فتاحی بیان کرد: نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فوریتهای پزشکی، جمعیت هلال احمر و امداگران به همراه پلیس راه استان در جاده‌ها مستفر خواهند شد که در مجموع روزانه 347 تیم خودرویی با 952 نفر در جاده‌ها فعالیت می‌کنند و در این مدت 88 هزار و 536 نفر در جاده‌ها مستقر می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه تجهیز وسایل نقلیه به زنجیر چرخ برای تمامی رانندگان الزامی است، گفت: در صورتی که رانندگان وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز نکنند 30 هزار تومان جریمه می‌شوند و نیاز است علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ، رانندگان نحوه بستن آن را نیز آموزش ببینند.

وی هدف از اجرای طرح زمستانی پلیس راه را ایمن‌سازی جاده‌ها و امدادرسانی به موقع و جلوگیری از حوادث برشمردو تصریح کرد: باید رانندگان نیز هوشیاری و احتیاط لازم را داشته باشند تا شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای باشیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، راههای ، مواصلاتی ، باز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.