بوشهر؛

امنیت پایدار در مرزهای کشور

قائم مقام وزیر کشور گفت: در سایه امنیت است که کشور به اهداف خود دست می‌یابد و وزارت کشور به عنوان مسوول امنیت کشور وظیفه دارد استانداران را برای تامین امنیت کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسن مقیمی شامگاه شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر که با دستور کار معرفی معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر برگزار شد، گفت: در شرایطی که ناامنی در کشورهای همسایه ما بیداد می‌کند و جنگ جان انسان‌های زیادی را می‌گیرد با تلاش مسؤولان امنیتی کشور، شاهد امنیت پایداری در مرزهای کشور هستیم.

وی با اشاره به نقش استانداران و معاونان سیاسی آنان در برقراری امنیت در استان‌ها، بیان کرد: معاون سیاسی نقش مهمی در برگزاری مطلوب انتخابات دارد و باید تلاش کند این امر با مشارکت حداکثری مردم محقق شود.

قائم مقام وزیر کشور یکی دیگر از وظایف استانداران را توجه به سرمایه اجتماعی دانست و بیان کرد: در همین راستا سازمان امور اجتماعی کشور شکل گرفته و استانداران در این سازمان نقش تعیین کننده‌ای برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند. مقیمی همچنین بوشهر را از استان‌های مهم کشور خواند وگفت: با توجه به ظرفیت‌ها و میزان سرمایه‌گذاری‌ها در استان بوشهر، این استان از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار است.

 استاندار بوشهر هم گفت: با همدلی و وحدت اعضای شورای تأمین مشکلی در فضای امنیتی استان بوشهر وجود ندارد و گروه‌های سیاسی هم در چارچوب قانون آزادانه فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

 مصطفی سالاری با اشاره به این که مشکلات مالی مانعی برای اجرای طرح‌های عمرانی در استان بوشهر نبوده، از افتتاح سه بزرگراه، واحد تولید متانول دیر و ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر تا پایان سال خبر داد.

 در این نشست با تقدیر از فتح اله حقیقی معاون سابق سیاسی - امنیتی و عباس جمشیدی سرپرست معاونت سیاسی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر معرفی شد.

 وی سابقه 15 ساله به عنوان فرماندار در شهرستان‌های مختلف و سه سال فعالیت در وزارت کشور را در کارنامه دارد.

گراوند با تاکید بر پیگیری شعارهای دولت و برنامه‌های وزارت کشور گفت: با تمام وجود در کنار مدیران استان هستم تا اهداف طراحی شده را محقق کنیم.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.