بوشهر ؛

شکست دشمن در ایجاد نا امنی کشور

قائم مقام وزیر کشور گفت : هرچند دشمن برنامه های زیادی برای ایجاد نا امنی در ایران طراحی کرده اما تاکنون این تلاش ها با شکست روبرو شده است.

شکست دشمن برای ایجاد نا امنی در کشور
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسین مقیمی در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان بوشهر در عسلویه گفت: همه مسئولان وظیفه دارند در مورد مسایل امنیتی منطقه، جدی ‌تر فعالیت کنند و اجازه ندهند کوچکترین مشکل امنیتی ایجاد شود.

 وی افزود: برای ایجاد امنیت در منطقه هر شهرستان و بخش باید روشهای منطبق با وضعیت آن منطقه را اجرا کرد که استاندار و فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت زمینه‌ای را فراهم می‌ کنند که دستگاهها در انجام وظایف امنیتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی موفق باشند.

مقیمی افزود : علاوه بر فعالیت‌های عادی وزارت کشور، پنج اولویت اصلی هم تعیین شده که شامل امنیت، مسایل اجتماعی، معیشت مردم، تکریم ارباب رجوع و انتخابات است.

قائم مقام وزیر به اهمیت تکریم ارباب رجوع نیز اشاره کرد و گفت : باید کاری کنیم که مردم از اداره ها و دستگاه های اجرایی راضی بیرون بروند و یادمان باشد که مردم بیشترین کمک را به دولت کرده‌اند.

مقیمی افزود : در انتخابات آینده نیز باید با سه اصل حق‌الناس، اجرای قانون و رعایت بی‌طرفی به سمت برگزاری انتخابات گام برداریم.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.