عسلویه؛

افزایش انگیزه کارگران سرعت بخشی به طرح های پارس جنوبی

قائم مقام وزیر کشور گفت: افزایش انگیزه کارگران و تامین امنیت باعث سرعت بخشی به اجرای طرح های پارس جنوبی می شود.

افزایش انگیزه کارگران سرعت بخشی به طرح های پارس جنوبیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسین مقیمی درنشست کمیسیون کارگری استان که درمنطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد گفت: با توجه به اینکه بهره برداری صحیح و اصولی از منابع طبیعی در دستور کار این دولت یازدهم است، چرخ پارس جنوبی باید بچرخد.

وی افزود: توسعه پارس جنوبی حاصل تلاش قشر عظیم کارگران است و همانطور که همه ما موظف هستیم ظرفیت تولید گاز را در این منطقه افزایش دهیم باید نسبت به فراهم ساختن شرایط برای افزایش انگیزه کارگران اقدامات جدی صورت گیرد تا فازهای پارس جنوبی با سرعت بیشتری به بهره برداری برسد.

مقیمی گفت: آموزش کارجویان و کارگران هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای ساختن آینده است و در این ارتباط می توانیم از تخصص نیروهای بومی در طرح های صنعت نفت در آینده استفاده کنیم.

استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: خواسته مردم و مسئولان استان بوشهر توسعه متوزان منطقه است.

سالاری افزود: این منطقه به عنوان قطب انرژی و اقتصادی کشور شناخته می شود و در دولت تدبیر و امید با همراهی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اقدامات خوبی برای توسعه متوزان منطقه صورت گرفته که لازم است این فعالیت ها در آینده نیز تداوم یابد.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.